خدمات‌رسانی یک هزار نیرو برای تردد شهروندان/معابر اصلی رشت باز است

بنر خرید طلا
خرید طلا و سکه بدون کارمزد و مالیات / فقط ثبت نام کن تا با شما تماس بگیریم
شهردار رشت با اشاره به بارش مداوم و کم‌سابقه برف در ۶ ساعت اخیر، گفت: علیرغم بارش کم سابقه برف در رشت، تمامی معابر اصلی این شهر باز است.
آماده‌ باش شهرداری رشت

به گزارش کیان آنلاین، حدود یک هزار نیروهای فضای سبز و پاکبان خدمات شهری و بیش از یکصد دستگاه ماشین آلات با توجه به تشکیل جلسه ستاد حوادث غیر مترقبه شهرداری که از روز شنبه هفته جاری در حالت آماده باش کامل قرار داشتند، شب گذشته ۵ اسفند ۱۴۰۲ با توجه به برف ۶ ساعته، خدمات رسانی و برف روبی معابر اصلی شهری برای تردد خودروها و عابران را آغاز کردند و این روند تا پاکسازی کامل معابر ادامه دارد.

بیش از یکصد دستگاه ماشین آلات سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری، مناطق پنجگانه شهری و سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری در حال عملیات برف روبی برای باز نگه داشتن معابر اصلی شهر رشت هستند ضمن اینکه جابه جایی شهروندان توسط ناوگان حمل و نقل عمومی شهرداری در حال انجام است.

رحیم شوقی شهردار رشت نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به آماده‌باش نیروهای ستادی کمیته بحران در این شهر از ساعات ابتدای شب گذشته تاکنون، اظهار کرد: در رشت شاهد بارش ۶ ساعته برف بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه شهرداری رشت در حالت آماده‌باش بود، افزود: خوشبختانه باتوجه به آمادگی شهرداری رشت، معابر اصلی این شهر باز است و تردد جریان دارد.

به گفته شهردار رشت از شبانه روز گذشته، کلیه ماشین آلات سازمان عمران شهرداری رشت و مناطقه پنج گانه با استعداد حدود یک‌صد دستگاه و ۵۰۰ نیروی خدماتی، شامل نیروهای فضای سبز و پاکبان در حال برف روبی خیابانها و درختان سطح شهر هستند.

شوقی همچنین از مردم خواست باتوجه به تداوم بارش برف از آمد و شدهای غیرضروری به منظور خدمات رسانی بهتر به شهروندان خودرداری کنند.

مطالبی برای مطالعه بیشتر در همین زمینه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سرمایه گذاری با سود 40% تضمین شده
محل تبلیغات شما