آخرین اخبار روز: بهمن 29, 1402 (فرمت تاریخ آرشیو روزانه)

وضعیت اقتصاد کشور
اخبار مهم روز

اقتصاد کشور نیازمند جراحی است

محمدرضا زیبایی، دکترای مدیریت و برنامه‌ریزی با بیان اینکه برای حل مشکلات اقتصادی در کشور نیازمند یک ژنرال اقتصادی هستیم، گفت: اقتصاد ما باید جراحی شود و هر زمان دولت‌ها به اصلاحات ساختاری توجه کردند، تاثیر آن را روی شاخص‌های اشتغال خواهیم دید.

تخفیف‌ های قبوض خدمات
اخبار مهم روز

قبوض این افراد رایگان شد

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت:همه دستگاه‌های اجرایی باید خدمات خود را با توجه به اقامتگاه اصلی ثبت شده در سامانه املاک و اسکان به شهروندان دهند.

متقاضیان پژو پارس
اخبار مهم روز

خبر مهم برای خریداران پژو پارس

متقاضیان پژو پارس در آستانه تصمیمی مهم هستند که به پافشاری روی تحویل پارس امیدوار بمانند یا با پذیرش واقعیت تلخی که برای سایر خودروهای ارتقا یافته نیز رقم خورد، به سراغ همان گزینه‌های جایگزین بروند.

دغدغه‌ های ترافیکی مردم رشت
سایر حوزه ها

انتقاد رئیس شورای شهر رشت از وضعیت تفکیک زباله از مبدا

رئیس شورای شهر رشت با انتقاد از عملکرد سازمان پسماند شهرداری رشت گفت: در شرایطی که شهروندان در تفکیک زباله از مبدا همکاری دارند ، اما شاهد هستیم که زباله های تفکیک شده توسط شهروندان چندین روز در گوشه کنار خیابان انباشت شده باقی می ماند و عملکرد سازمان پسماند شهرداری رشت در این حوزه پذیرفتنی نیست.

عدم واریز سود سهام عدالت
اخبار مهم روز

مهلت دریافت سهام عدالت متوفیان اعلام شد

وارثان متوفیانی که تاریخ فوت آن‌ها تا تاریخ ۱۳۹۹/۵/۱ است، برای دریافت سهام عدالت امسال و سال‌های گذشته، به کارگزاری‌های بورس، بانک‌های عامل و دفاتر پیشخوان دولت در شهرستان خود مراجعه کنند.

اخبار مهم روز

پیش‌بینی عجیب اتحادیه املاک درباره قیمت مسکن

اکنون وام یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومانی با اقساط حدود ۳۷ میلیون تومانی برای خرید مسکن پرداخت می‌شود، با توجه به میزان بازپرداخت اقساط که طی هرماه ۳۷ میلیون تومان است قطع به یقین افراد عادی توان این بازپرداخت را با حقوق معمولی نخواهند داشت.

میزان عیدی پایان سال کارکنان
اخبار مهم روز

خبر خوش برای کارمندان دولت

حداقل عیدی یا پاداش آخر سال کارمندان و بازنشستگان دولتی با افزایش ۴۰ درصدی نسبت به سال گذشته، مبلغ ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تعیین شد.