از تشکل‌های کارگری این انتظار را دارم که پای صندوق رای باشند

بنر خرید طلا
خرید طلا و سکه بدون کارمزد و مالیات / فقط ثبت نام کن تا با شما تماس بگیریم
حسن ایزدی، دبیر اجرایی خانه کارگر تشکیلات گیلان در مراسم گرامیداشت دهه فجر که صبح امروز در خانه کارگر گیلان برگزار شد اظهار داشت رهبر معظم انقلاب بار‌ها در خصوص مشکلات کارگران تاکید کرده‌اند .
شرکت تشکل های کارگری در انتخابات

کیان آنلاین_ توسکا نیوز نوشت: حسن ایزدی، دبیر اجرایی خانه کارگر تشکیلات گیلان در مراسم گرامیداشت دهه فجر که صبح امروز در خانه کارگر گبلان برگزار شد اظهار داشت رهبر معظم انقلاب بار‌ها در خصوص مشکلات کارگران تاکید کرده‌اند وی با اشاره به مطلب فوق گفت: سی و سه سال از تصویب قانون کار می‌گذرد و بر این باور هستیم که این قانون نیازمند اصلاح و بازنگری است. زیرا ما در جامعه کارگری امنیت شغلی نداریم و قانون کار به درستی اجرا نمی‌شود. معتقدم که دولتمردان ما باید فرمایشات حکیمانه رهبر در خصوص تولید و کارگر را سرلوحه‌ کار خود قرار دهند و در این مسیر حرکت کند.

وی افزود: گیلان تنها استانی است که کارگران در دوران جنگ هم کارخانه‌ها را حفظ می‌کردند و هم گروه گروه به جبهه می‌رفتند و نگذاشتند کارخانه‌های گیلان به تعطیلی کشیده شود و صعنت استان نابود شود.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات گفت: انتخابات یک رکن اساسی نظام جمهوری اسلامی است و مردم به خصوص جامعه کارگری باید با مشارکت در انتخابات مسیر سرنوشت زندگی اجتماعی، اقتصادی و سیاسی خود را رقم می‌زنند.


بیشتر بخوانید: رشد و بالندگی نظام سلامت گیلان در طول انقلاب اسلامی


ایزدی در همین زمینه تاکید کرد: من از همه تشکل‌های کارگری این انتظار را دارم که پای صندوق رای باشند. درست است که بعضی قوانینی که تصویب می‌شود به نفع ما نیست. به نفع کشاورزان نیست اما ما باید با کشورمان، امام و رهبر انقلاب همراه باشیم. زیرا مجلس در رأس امور است و باید به کسانی رای بدهیم که از نظر ما به عنوان نماینده قشر کارگر انتخاب شوند.

وی با تاکید بر حضور در شرکت در انتخابات و راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار کرد: حضور در روز ۲۲ بهمن متعلق به همه آحاد ملت است و همه مردم به همراه کارگران باید در این راهپیمایی باشکوه حضور داشته باشند. زیرا حضور در راهپیمایی یعنی اینکه ما از فرمایشات رهبر انقلابمان پیروی می‌کنیم.

ایزدی در ادامه خاطر نشان کرد: در حال حاضر جامعه کارگری با مشکلات معیشتی بسیاری روبرو است. من متاسفم که شنیدم سن بازنشستگی افزایش پیدا کرده است.

هم اکنون حداقل حقوق کارگران ۵ میلیون و سیصد هزار تومان می باشد و کارگران با وجود کثرت، تشکل قدرتمند و سازمان یافته ندارند و حقوق تعیین شده با تورم و هزینه سبد معیشت فاصله زیادی دارد.

وی با بیان اینکه مهمترین دغدغه جامعه کارگری این استان امنیت شغلی است، اظهار کرد: صنعت این استان بسیار ضعیف است و بر این اساس فرصت‌های شغلی بسیار کمی برای کارگران وجود دارد. ظلم‌های زیادی از سوی برخی کارفرمایان به کارگران این استان می‌شود اما کارگران به دلیل ترس از اخراج به این ظلم‌ها تن می‌دهند.

ایزدی گفت: بیمارستان‌های رسول اکرم و کومله لنگرود در استان گیلان جوابگوی قشر کارگری نیست. من از مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان و نمایندگان مجلس تقاضا می‌کنم که پیگیر وضعیت درمانی اقشار مختلف جامعه به ویژه کارگران باشند.

در ادامه این مراسم غلامرضا خوالگر مشاور رییس کانون شوراهای اسلامی کار استان گیلان ضمن عرض تبریک دهه فجر و خیر مقدم به حاضران گفت ؛ همه ما در مقابل بی عدالتی هایی که در حق ما کارگران و فرزندان ما می شود مسئولیم.

وی افزود ؛ آنهاییکه رهرو ی امام حسین ع هستند کاملا راهشان مشخص هست ، چون در آستانه انتخابات هستیم باید کسانی را برای نمایندگی مجلس انتخاب کنیم که دنبال کننده راه امام حسین و ائمه هستند ، کسانی که خدمت به مردم و عدالت ورزی را سرلوحه راه خود قرار داده اند را انتخاب کنیم، انتخاب اصلح داشته باشیم به شعارهای نمایشی گوش ندهیم و فریب نخوریم.

وی افزود ؛ بیایید دست به دست هم بدهیم و باور کنیم که همه ما در مقابل خون شهدا مسئولیم

وی افزود؛ ما در برابر خون های بناحق ریخته مسئولیم، انتخابات صحنه ای است که باید در این عرصه انتخاب درست داشته باشیم .

وی افزود ؛ همه مشکلات ما امروز از مجلس و تصمیمات غلطی هست که در مجلس گرفته می‌شود، ما باید نمایندگانی را به مجلس بفرستیم که قوانینی وضع کنند که در راستای حمایت از کارگران، کشاورزان و قشر ضعیف اجتماع باشد

قوانینی که برای رفاه معیشت مردم ضعیف باشد ، نه قوانینی وضع شود که بر علیه فقرا و افراد ضعیف باشد.

 

مطالبی برای مطالعه بیشتر در همین زمینه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سرمایه گذاری با سود 40% تضمین شده
محل تبلیغات شما