آخرین اخبار روز: بهمن 18, 1402 (فرمت تاریخ آرشیو روزانه)

پرداخت پول چایکاران
اخبار مهم روز

عذرخواهی رئیس سازمان چای بابت تاخیر در پرداخت مطالبات چایکاران / تاکنون ۸۳ درصد مطالبات پرداخت شد

جهانساز- رئیس سازمان چای کشور – از همه چایکاران بابت تاخیر در مطالبات عذرخواهی کرد و گفت: برای سال آینده با برنامه هایی که پیش بینی شده همه تلاش در راستای جلب رضایت چایکاران و پرداخت به موقع مزد زحمات آنان است.

قیمت خودرو ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
اخبار مهم روز

قیمت خودرو ۱۸ بهمن ۱۴۰۲

قیمت خودرو، امروز، ۱۸ بهمن ۱۴۰۲، پس از یک هفته تکانه‌های شدید، روند آرام‌تری را در پیش گرفته و تکانه‌های بازار کمتر از روزهای قبل حس می‌شود.

قیمت واقعی دلار بهمن 1402
اخبار مهم روز

قیمت جدید دلار، محدوده مورد نظر بانک مرکزی است؟

قیمت دلار امروز با نوسان محدود ۱۰۰ تومانی در نیمه کریدور ۵۰ تومانی بازگشایی شد. معامله‌گران معتقدند این اسکناس در کف جدید در روند الاکلنگی قرار گرفته و این محدوده قیمتی خواست سیاست‌گذار است.

کاهش ارزش پول ملی یک شبه
اخبار مهم روز

ارزش پول ملی یک‌شبه ۲۰ درصد کاهش یافت!

یک عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران گفت: افزایش نرخ ارز به معنای کاهش ارزش پول ملی ماست و در هیچ کجای دنیا ارزش پول ملی یک‌شبه ۲۰ درصد کاهش پیدا نمی‌کند.

سرنوشت خودروهای وارداتی
اخبار مهم روز

سرنوشت مبهم ۴۰۰۰ دستگاه از ۵۰۰۰ دستگاه خودروی وارداتی؟

طبق آخرین آمار گمرک، تعداد خودرو‌های واردشده قطعی به کشور از مرز پنج هزار دستگاه بالاتر نرفته و از این تعداد نیز تنها حدود هزار دستگاه تحویل مشتریان شده است. حال سوال این است که چرا تحویل چهارهزار خودروی دیگر به مشتری روند عادی خود را طی نکرده است؟

وضعیت تجارت ایران و قطر
اخبار مهم روز

آخرین وضعیت تجارت ایران و قطر چیست؟

نائب رییس اتاق مشترک بازرگانی ایران و قطر گفت: پیش از جام جهانی فوتبال 2022 روزانه 100 کانتینر کالا از ایران به قطر می‌رفت و امروز این تعداد حداکثر به 30 کانتینر کاهش یافته است.