آخرین اخبار روز: بهمن 7, 1402 (فرمت تاریخ آرشیو روزانه)

نحوه دریافت ارز دانشجویی
اخبار مهم روز

پیش‌بینی قیمت دلار فردا ۸ بهمن ۱۴۰۲

قیمت دلار با شروع هفته دوم بهمن افزایشی شد. این اسکناس که هفته گذشته، رشد قیمت نزدیک به دو هزار تومانی داشت، روز شنبه را با افزایش تقاضا آغاز کرد.

میزان ثروت ایران
اخبار مهم روز

ایران چقدر ثروت دارد؟

با نگاهی به آمار توزیع ثروت جهانی می‌توان دریافت که کل ثروت ایران با ثروت کشور عربستان سعودی برابری می‌کند و این دو کشور ثروتمندترین کشور‌های خاورمیانه هستند.

افزایش حقوق سربازان
اخبار مهم روز

میزان افزایش حقوق سربازان اعلام شد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز شنبه هفتم بهمن ۱۴۰۲ حداقل حقوق و مزایای مستمر شاغلان (مشمول و غیرمشمول قانون مدیریت خدمات کشوری) را تصویب کردند.

پایان بورس ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
اخبار مهم روز

پایان بورس امروز ۷ بهمن ۱۴۰۲

ماراتن صعودی کم‌جان امروز بورس به پایان رسید و در نهایت، شاخص‌های بازار سهام اندکی بر ارتفاع خود افزودند.

دلایل رکورد طلای جهانی
اخبار مهم روز

سومین حراج شمش طلا فردا برگزار می‌شود + جزئیات

به گفته سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران، متقاضیانی می‌توانند این شمش‌ها را خریداری کنند افرادی هستند که پروانه کسب از اتحادیه طلا و جواهر دارند و کار اصلی آن‌ها ساخت طلا و مصنوعات آن است.

پیش‌ بینی اقتصاد جهانی در ۲۰۲۵
اخبار مهم روز

پیش‌بینی اقتصاد جهانی در ۲۰۲۴

این باور که چرخه‌های تقاضا بر مسائل طرف عرضه برتری دارد، نیاز به به‌روزرسانی دارد. همچنین عوامل ژئوپلتیکی به ویژه تنش‌های دریای سرخ ممکن است معادلات را مثل آنچه در زمان کووید 19 رخ داد برای اقتصادهای دنیا بر هم بزند و البته احتمال یک دوره ریاست جمهوری دیگر ترامپ و سیاست‌های نامتعارف اقتصادی و سیاسی او نیز نباید از چشم سرمایه‌گذاران و بانک‌های مرکزی به دور بماند.