آخرین اخبار روز: دی 30, 1402 (فرمت تاریخ آرشیو روزانه)

نفت آمریکا در سال میلادی گذشته
اخبار مهم روز

ارزآوری صنعت گاز چقدر است؟

طبق آخرین آمار بزرگترین و بیشترین رشد اقتصادی بخش‌های مختلف اقتصاد، در بخش تولید و تجارت نفت و گاز رقم خورده است، به‌طوری‌ که بیش از ۲۰ درصد رشد اقتصادی را این بخش به خود اختصاص داده و باعث شده است که رشد اقتصادی کشور در مجموع به هشت درصد برسد.

قیمت گوشت مرغ 6 بهمن 1402
اخبار مهم روز

سینه مرغ کیلویی چند شد! + جدول

قیمت گوشت مرغ در تاریخ ۳۰ دی ۱۴۰۲ اعلام شد که بر اساس آن، هر بسته ۱.۸ کیلوگرمی گوشت سینه مرغ ۲۶۱ هزار تومان است.

کشورها با بیشترین تجارت با روسیه
اخبار مهم روز

کدام کشورها جزو حلقه داخلی روسیه هستند؟ + اینفوگرافیک

وزیر امور خارجه روسیه، روز پنج‌شنبه در یک نشست رسانه‌ای که به دستاوردهای دیپلماسی روسیه در سال ۲۰۲۳ اختصاص داشت گفت: «در مورد حلقه داخلی ما، البته باید به کشورهای خاورمیانه یعنی ایران، ترکیه، عربستان سعودی، امارات متحده عربی و قطر اشاره کنم.»

قیمت نفت 30 دی 1402
اخبار مهم روز

ادامه روند کاهشی قیمت نفت

قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با ۵۴ سنت معادل ۰.۶۸ درصد کاهش به ۷۸ دلار و ۵۶ سنت رسید.

وعده افزایش تسهیلات
اخبار مهم روز

وعده افزایش تسهیلات در سال آینده

درپی تأکید رییس‌جمهور بر پرداخت تسهیلات، وزیر اقتصاد از افزایش سرمایه بانک‌های دولتی در ماه‌های آینده خبر داد و اعلام کرد که توان و قدرت اعتباردهی بانک‌ها افزایش می‌یابد.

مشکل واردات خودرو‌ های کارکرده
اخبار مهم روز

مشکل واردات خودرو‌های کارکرده کجاست؟

واردات خودرو‌های کارکرده که با تصویب لایحه دو فوریتی در پایان فروردین ماه امسال رنگ‌وبوی جدی شدن بر خود گرفت اما حال پس از گذشت هشت ماه از آن، در حالی‌که طی دو هفته اخیر، طی چند نویت مقامات دولتی نظیر وزیر صمت و سخنگوی هیئت دولت، اعلام کرده‌اند، نهایی شده و ابلاغ می‌شود، هنوز خبری از ابلاغ آیین‌نامه نیست.

اخبار مهم روز

بهترین زمان برای خرید خانه اعلام شد

در حالی اولین ماه زمستان ساعت‌های پایانی را می‌گذراند که بررسی‌ها نشان می‌دهد که با وجود رکود حاکم بر بازار، اما قیمت ملک در مسیر نزولی قرار نگرفته است.

هزینه تبلیغات نامزدهای تهرانی
اخبار مهم روز

هزینه تبلیغات نامزدهای تهرانی ۱۵۰ میلیون است

دبیر ستاد انتخابات سازمان صداوسیما با بیان اینکه هزینه تبلیغات ۱۰۰ میلیون تومانی که اعلام شده مربوط به ۱۲ تا ۱۳ حوزه انتخابیه و برای حوزه انتخابیه تهران ۱۵۰ میلیون تومان و مابقی بسیار پایین‌تر از این اعداد است،گفت: امکان تبلیغات را به نسبت هزینه‌ای که شده، شبه‌رایگان در خدمت نامزدهای انتخاباتی قرار می‌دهیم.