رشد ۱۰ درصدی میانگین معاملات سهام در بازار بورس + اینفوگرافیک

بنر خرید طلا
خرید طلا و سکه بدون کارمزد و مالیات / فقط ثبت نام کن تا با شما تماس بگیریم
میانگین ارزش معاملات خرد سهام در هفته اخیر به کانال ۵ هزار میلیارد تومان افزایش یافت.
گزارش بورس هفته آخر دی ماه 1402

کیان آنلاین_ اقتصادنیوز نوشت: بازار سهام در این هفته با رشد نسبی ارزش معاملات خرد سهام مواجه بود و میانگین ارزش معاملات خرد ۱۰ درصد افزایش یافت.
در اولین روز معاملات هفته اخیر ارزش معاملات خرد سهام به رقم ۶ هزار و ۱۴۰ میلیارد تومان افزایش یافت و روز یکشنبه به رقم ۶ هزار و ۲۹۰ میلیارد تومان رسید.

روز دوشنبه نیز ارزش معاملات خرد به ۵ هزار و ۴۱۵ میلیارد تومان رسید. ارزش معاملات در روز سه‌شنبه به ۴ هزار و ۹۴۵ میلیارد تومان کاهش یافت.
روز چهارشنبه ارزش معاملات خرد ۲۱ درصد افت کرد و به ۳ هزار و ۸۸۷ میلیارد تومان رسید که کمترین رقم در ۲ ماه اخیر است.
میانگین ارزش معاملات خرد بورس در هفته اخیر ۵ هزار و ۳۳۵ میلیارد تومان بود که نسبت به رقم ۴ هزار و ۸۴۸ میلیاردی هفته پیشین، رشد ۱۰ درصدی داشته است.

رکوردداران ارزش و حجم معاملات

در اولین روز هفته، نماد انرژی بیشترین ارزش معاملات و وبملت بیشترین حجم معاملات را داشت. روز یکشنبه فارس در صدر جدول ارزش معاملات بود و شستا بیشترین حجم معامله بازار را داشت.


بیشتر بخوانید: جزئیات واریز بدون سقف به حساب‌ کارگزاری‌ها


روز دوشنبه نماد معاملاتی کرمان در صدر بود. پس از کرمان، نماد‌های شگستر، کسرام، ثفارس و شپنا بیشترین ارزش معاملات و در جدول حجم معاملات پس کرمان، شگستر، شستا، وبملت و خودرو قرار داشتند.
روز سه‌شنبه نیز نماد‌های داتام، وملی، شگستر، ثنوسا و حآسا بیشترین ارزش و نماد‌های داتام، شگستر، کرمان، شستا و وخارزم بیشترین حجم معاملات را داشتند.
در آخرین روز معاملاتی هفته، نماد کگل بیشترین ارزش و حجم معاملات بازار را داشت. در جدول ارزش معاملات پس از کگل، نماد‌های نخریس، فصبا، شپنا، آباد و پردیس قرار داشتند. در جدول بیشترین حجم معاملات نیز، نماد‌های کگل، شستا، فصبا، خودرو و کرمان درصدر بودند.

رشد ۱۰ درصدی میانگین معاملات سهام در بازار بورس + اینفوگرافیک

مطالبی برای مطالعه بیشتر در همین زمینه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سرمایه گذاری با سود 40% تضمین شده
محل تبلیغات شما