آخرین اخبار روز: دی 24, 1402 (فرمت تاریخ آرشیو روزانه)

صادرات کاشی ایرانی
اخبار مهم روز

کاشی ایرانی به کدام کشورها صادر می‌شود؟

رییس انجمن صنفی کاشی و سرامیک تزئینی ایران گفت: با توجه به اینکه منابع مواد اولیه پایه‌ای در کشور فراوان است، این محصول به عنوان محصول پایه می‌تواند در بازارهای صادراتی به ویژه عراق، آسیای میانه و کشورهای عربی ارزآور باشد.

قیمت بیت کوین 24 دی 1402
اخبار مهم روز

سقوط بیت‌کوین ادامه دارد

بزرگترین رمزارز دیجیتال جهان از هفته گذشته تاکنون تغییراتی را تجربه کرده که این موارد موجب کاهش قیمت ارز محبوب شده است.

دستو رالعمل فروش بلیت اربعین
اخبار مهم روز

دلیل افزایش قیمت بلیت هواپیما اعلام شد

این روزها خبر افزایش قیمت بلیت هواپیما نقل همه محافل شده است. بلیتی که برای خرید آن بسیاری از مسافران باید حداقل از دو هفته قبل به فکر خرید بلیت باشند تا شاید بتوانند بلیتی با نرخ مصوب پیدا کنند.

قیمت برنج ایرانی
اخبار مهم روز

ماجرای فساد مالی در واردات برنج چیست؟

معاون توسعه و بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی، گفت: صحبت‌هایی که اخیرا در برخی رسانه‌ها در خصوص فساد یکی از برند‌های واردکننده مطرح می‌شود، صحت ندارد.

نرخ نفتکش ها به ضرر نفت آمریکا
اخبار مهم روز

افزایش نرخ نفتکش‌ها به ضرر نفت آمریکا شد

انگیزه اقتصادی برای واردات نفت از منطقه گلف کاست آمریکا به آسیا در پی افزایش هزینه رزرو ابرنفتکش‌ها در این مسیر در بحبوحه افزایش رزرو این کشتی‌ها، از بین رفته است.

حذف پژو پارس
اخبار مهم روز

زمان توقف خط تولید پژو پارس اعلام شد

رئیس سازمان ملی استاندارد گفت: آنچه که درباره استاندارد‌های اجباری در صنعت خودرو به عنوان قانون وضع شده، اجرا می‌شود و تولید کنندگان نیز باید خود را با قوانین استاندارد انطباق دهند.

پیش‌ بینی قیمت دلار ۳ مرداد ۱۴۰۳
اخبار مهم روز

پیش‌بینی قیمت دلار فردا ۲۵ دی ۱۴۰۲

قیمت دلار روز یکشنبه با گپ مثبت باز شد و با صعود پرشتاب به کانال ۵۳ هزار تومانی راه یافت. با این حال، خبر‌هایی که از سمت بانک مرکزی مخابره شد، قیمت دلار را تا پایان معاملات نقدی به کانال ۵۲ هزار تومانی بازگرداند.