آخرین اخبار روز: دی 23, 1402 (فرمت تاریخ آرشیو روزانه)

سیگنال همتی به بازار خودرو
اخبار مهم روز

کنایه همتی به دستاوردسازی دولت

رئیس کل اسبق بانک مرکزی نوشت: فراموش نکنید، ابتدا با بیشترین حجم انتشار پول، رشد پایه پولی را به ۴۵ درصد رسانده و سپس با فروش بخشی از ذخایر ارزی آن را به رقم ۳۳.۵ درصد رساندید. حالا چرا آن را یک دستاورد برای خود می‌دانید؟!

اخبار مهم روز

پیش‌بینی قیمت دلار فردا ۲۴ دی ۱۴۰۲

قیمت دلار در شروع معاملات هفته پایانی دی با گپ مثبت بازگشایی شد. این اسکناس در ادامه روز شنبه ۲۳ دی به کانال ۵۲ هزار تومانی ورود کرد.

پروژه های هفته دولت در شهرستان رشت
سایر حوزه ها

فرماندار رشت: تربیت و آموزش دو مقوله محکم در ساختن جامعه

عاشوری، تربیت و آموزش را دو مقوله محکم در ساختن جامعه دانست و گفت: انتظارات اولیا و مسئولین از آنها به جهت این اثرگذاری بسیار زیاد است. اکنون با توجه به قرار گرفتن در ایام انتخابات، می‌توانید با این اثرگذاری به برگزاری انتخابات باشکوه کمک کنید.

تسهیلات مقاوم‌ سازی روستایی
مسکن

کمک 5 میلیاردی مردم گیلان جهت تامین مسکن محرومین

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان گفت: طی دو سال گذشته مجموعا مبلغ 50 هزار و 223 میلیون ریال کمک بلاعوض(نقدی و غیر نقدی) از سوی خیرین نیکوکار استان, جهت تامین مسکن خانواده های محروم و نیازمند به حساب 100 واریز گردید.

جزییات محرومیت ۵ باشگاه ایرانی
اخبار مهم روز

جزییات محرومیت ۵ باشگاه ایرانی از سوی فیفا

براساس اطلاعات مندرج در سامانه ثبت بازیکن فیفا، پنجره نقل و انتقالاتی ۱۲ باشگاه ایرانی بسته است که فقط ۵ تا از آن‌ها در حال حاضر فعالیت دارند و باقی منحل شده یا تغییر نام داده‌اند.

ارزش سهام مایکروسافت
اخبار مهم روز

مایکروسافت با ارزش‌ترین شرکت جهان شد

بازار سهام مایکروسافت روز جمعه، برای اولین بار از سال ۲۰۲۱، معاملات را بالاتر از ارزش سهام اپل به پایان رساند و این غول نرم افزاری را به باارزش‌ترین شرکت جهان تبدیل کرد.