آخرین اخبار روز: دی 17, 1402 (فرمت تاریخ آرشیو روزانه)

مبلغ برانکو برای بازگشت به پرسپولیس
اخبار مهم روز

رونمایی از مبلغ درخواستی برانکو برای بازگشت به پرسپولیس

بعد از قطعی شدن جدایی یحیی گل‌محمدی از باشگاه پرسپولیس انتخاب سرمربی بعدی تبدیل به دغدغه اصلی مدیران باشگاه شده است و با وجود فاصله کم زمانی تا جام ملت‌ها مذاکرات با برانکو که هم‌اکنون هدایت تیم ملی عمان را بر عهده دارد آغاز شده است.

ارزیابی رفاه اقتصادی
اخبار مهم روز

چرا بازتوزیع منابع منجر به رفاه بیشتر نشد؟

نتایج یک پژوهش نشان می‌دهد دولت‌ها برای کاهش نابرابری‌های اجتماعی، اقتصاد کشور را وارد یک «مارپیچ» نادرست کرده‌اند. ابتدا شوک قیمتی به برخی کالا‌ها وارد کرده‌اند تا پول به دست آمده را بازتوزیع کنند.

اخبار مهم روز

جزئیات قرارداد جدید بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی + مبلغ و جدول تعهدات

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرد که مبلغ بیمه تکمیلی برای بازنشستگان در قرارداد جدید با قیمت ۳۰۵ هزار تومان برای هر نفر به صورت ماهانه تعیین شده که ۵۰ درصد آن توسط سازمان تامین اجتماعی پرداخت خواهد شد.

قیمت دلار 18 شهریور 1403
اخبار مهم روز

پیش‌بینی قیمت دلار فردا ۱۸ دی ۱۴۰۲

قیمت دلار در دومین روز هفته با افزایش محدود ۱۰۰ تومانی همراه شد. با وجود کاهش قیمت در روز گذشته، دلار همچنان بالای محدوده‌ معاملاتی قبل از حادثه تروریستی کرمان قرار دارد.

واکنش قطعه سازان به تصمیم خودرویی
اخبار مهم روز

واکنش قطعه سازان به تصمیم خودرویی وزارت صمت

دبیر انجمن صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه‌سازان خودرو کشور، گفت: در صورت اجرای کامل تصمیمات اخیر درخصوص خودرو، نقدینگی بازار خودرو از دست مردم و مشتریِ واقعی، به صورت مستقیم به صنعت کشور تزریق می‌شود.

انتخابات پرحاشیه اتاق بازرگانی
اخبار مهم روز

پایان ماجرای انتخابات پرحاشیه اتاق بازرگانی ایران

رئیس اتاق بازرگانی ایران با بیان اینکه باتوجه به مفاد و مواد قانونی، داستان انتخابات تمام شده است، گفت: امیدواریم هیات رییسه کنونی اتاق بازرگانی ایران، با تمام قوا در جهت تقویت بخش خصوصی و اجرای منویات مقام معظم رهبری قدم بردارد.