آخرین اخبار روز: دی 16, 1402 (فرمت تاریخ آرشیو روزانه)

روش بازاریابی دیجیتال در وب۳
اخبار مهم روز

روش‌های بازاریابی دیجیتال در دنیای جدید وب ۳

پروژه‌های غیرمتمرکز بنا بر ماهیت بلاک‌چین، به دلیل عدم شناخت دقیق هویت کاربران خود راه دشواری برای معرفی محصولات خود به کاربران جدید دارند. در حال حاضر با پیشرفت فناوری در این حوزه، روش‌هایی برای این امر به وجود آمده است.

کسب درآمد از پرورش الاغ
اخبار مهم روز

پرورش الاغ، شغل نان و آبداری است؟

هفته گذشته حضور یک پرورش‌دهنده الاغ در برنامه تلویزیونی میدان، حاشیه‌ساز شد و الاغ سواری مجری این برنامه بیش‌ازپیش به داغ شدن این حواشی انجامید.

قیمت بلیت سینما
اخبار مهم روز

قیمت بلیت سینما شناور شد

از این هفته، قیمت بلیت سینماها، به شکلی شناور طی روز‌های هفته تعیین می‌شود که این رویکرد، فارغ از تامین بخشی از هزینه‌های تولید، توزیع و پخش، می‌تواند دست مخاطبان را در انتخاب روز‌هایی که می‌توانند با بضاعت مالی خود به سینما بروند را باز می‌گذارد.

علت گرانی گوشت قرمز
اخبار مهم روز

علت گرانی گوشت قرمز مشخص شد

حدود دو هفته است که گوشت قرمز بسته‌بندی یک کیلویی با قیمت ۳۹۰ هزار تومان و دو کیلویی، به مبلغ ۷۲۲ هزار تومان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای توزیع نمی‌شود؛ اما به جای آن ران گوشت گوسفند برزیلی منجمد در حال توزیع است.

دریای سرخ و تجارت جهانی
اخبار مهم روز

اهمیت دریای سرخ برای تجارت جهانی

دریای سرخ تنها مسیر به کانال سوئز است و برخی از بزرگ‌ترین مصرف‌کنندگان کالا‌های تجاری در اروپا را به تأمین‌کنندگان اصلی کالا‌ها در آسیا مرتبط می‌کند و حدود ۱۲ درصد از تجارت جهانی از طریق کانال سوئز انجام می‌شود.

وضعیت تولید نفت ایران
اخبار مهم روز

کاهش تخفیف فروش نفت ایران به چین

رویترز به نقل از منابع بازرگانی و پالایشگاهی گزارش کرد ایران قیمت بالاتری را برای نفتی که به چین عرضه می‌کند، مطالبه کرده است.

بدهی شهرداری تهران به بانک ها
اخبار مهم روز

بدهی هنگفت شهرداری تهران به بانک‌ها/ مذاکره برای تسویه آغاز شد

فروزنده با بیان اینکه برای تسویه بدهی شهرداری تهران به بانک‌ها نیز در حال مذاکره هستیم تا به عدد قطعی برسیم، خاطرنشان کرد: بر اساس بررسی‌ها رقم بدهی شهرداری به بانک‌ها نزدیک به ۷۰ هزار میلیارد تومان است که از طریق تهاتر املاک و دارایی‌ها تسویه خواهد شد.