آخرین اخبار روز: دی 14, 1402 (فرمت تاریخ آرشیو روزانه)

گل‌ های آهنی در رشت
سایر حوزه ها

رئیس شورای اسلامي شهر رشت: اجرای طرح نورپردازی رشت با مشارکت شهروندان

رئیس شورای اسلامي شهر رشت گفت: پیشنهاد می کنم سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری رشت طرحی را به منظور نورپردازی مغازه ها، منازل و ادارات شهر رشت با هدف بهبود وضعیت نورپردازی شهر تهیه و به جامعه هدف اطلاع رسانی کند .

گزارش صندوق بین المللی پول از اقتصاد ۲۰۲۴
اخبار مهم روز

گزارش صندوق بین المللی پول از اقتصاد ۲۰۲۴

رئیس صندوق بین المللی پول، گفت: من معتقدم که مقامات ایالات متحده، به‌رغم نرخ‌های بهره بالا می‌توانند از وقوع رکود در این کشور در تمام بازه‌های زمانی جلوگیری کنند و سطح تورم را به ۲‌ درصد برسانند.

بخشنامه بانک مرکزی برای وام‌ دهی
اخبار مهم روز

بخشنامه جدید بانک مرکزی برای وام‌ دهی

بانک مرکزی در راستای ضابطه‌مند کردن نحوه تعامل موسسات اعتباری با تسهیلات‌یاران و همچنین تسهیل فرآیند و ارتقای سهم تسهیلات خرد «الزامات ناظر بر نحوه همکاری مؤسسات اعتباری با شرکت‌های تسهیلات‌ یار» را تدوین به شبکه بانکی ابلاغ کرد.

قیمت طلای جهانی در سال ۲۰۲۴
اخبار مهم روز

۳ سناریوی طلای جهانی در سال ۲۰۲۴

قیمت اونس طلا که پرونده سال ۲۰۲۳ را روی قیمت ۲۰۷۶ دلار بسته بود، در نخستین معاملات سال نوی میلادی روی قیمت ۲۰۶۲ دلار باز شد و طی دو روز گذشته نیز کاهشی بوده است. آیا روند طلای جهانی در سال جدید نزولی خواهد بود؟

فریز قیمت خودرو
اخبار مهم روز

شوک شبانه به بازار خودرو

شورای رقابت از گردونه قیمت‌گذاری خودرو خارج شد. این شورا سه‌شنبه بعدازظهر در جلسه‌ای که در محل این شورا برگزار شد از وظایف قانونی خود انصراف داد و آن را به وزارت صمت محول کرد.