آخرین اخبار روز: دی 10, 1402 (فرمت تاریخ آرشیو روزانه)

قرارداد آتی در بورس کالا
اخبار مهم روز

۱۹ هزار قرارداد آتی در بورس کالا منعقد شد

بررسی معاملات هفتگی بازار مشتقه بورس کالای ایران نشان می دهد ۱۹ هزار و ۸۸۳ قرارداد آتی به ارزش ۱۹۶ میلیارد تومان و ۵ هزار و ۷۵۵ قرارداد اختیار معامله به ارزش ۲۲۹ میلیون تومان در هفته اول دی منعقد شد.

تصمیم سران قوا درباره قیمت بنزین
اخبار مهم روز

افزایش قیمت بنزین نیازمند تصمیم سران قواست/ حذف ارز ۲۸۵۰۰ اضافه تورم ۷ تا ۱۳ درصدی دارد

معاون هماهنگی سازمان برنامه و بودجه، سیاست تثبیت اقتصادی را از اهداف اصلی بودجه خواند و گفت: درخواست تخصیص ارز متناسب با اولویت ها داده می شود و اگرچه دولت اعتقاد دارد که واردات خودرو در دستور کار باشد اما قطعا واردات خودرو اولویت نیست.

هک اسنپ فود
اخبار مهم روز

اسنپ فود: اطلاعات کارت های بانکی لو رفته است؟

اسنپ فود با تایید هک شدن اطلاعاتش اعلام کرد که این شرکت در همکاری با پلیس فتا در حال شناسایی و رفع منبع آلودگی ناشی از اقدام این گروه هکری است و مسئولیت این اتفاق را می‌پذیرد و حتما بررسی دقیقی در مورد دلایل وقوع آن انجام خواهد داد.

قیمت دلار 18 شهریور 1403
اخبار مهم روز

پیش‌بینی قیمت دلار فردا ۱۱ دی ۱۴۰۲

قیمت دلار امروز معاملات را با نوسانات محدود به پایان رساند. با وجود اینکه روند عرضه و تقاضا در بازار ارز در تعادل قرار دارد اما معامله‌گران نگران تشدید درگیری‌ها در منطقه جولان هستند که احتمال ریسک‌های سیاسی را بالا برده است.

کرایه میلیونی تاکسی‌ های فرودگاه امام
اخبار مهم روز

کرایه میلیونی تاکسی‌های فرودگاه امام برای انتقال مسافران

اجازه تردد تاکسی‌های اینترنتی در فرودگاه امام خمینی (ره) در کنار خدمات رسانی نامناسب به مسافران ورودی از پرواز‌های خارجی به داخل در شرایطی داده نمی‌شود که علاوه بر کرایه‌های میلیونی، جمله «فعلا تاکسی نداریم» هم، سیگنال‌های نامساعدی بر اعصاب مسافران از راه رسیده صادر می‌کند.

مقایسه حقوق کارگران در کشور ها
اخبار مهم روز

اقتصاد جهانی در سال ۲۰۲۴ به کدام مسیر می‌رود؟

اقتصاددانان و کارشناسان حوزه‌های مختلف اقتصادی باور دارند سرنوشت نرخ بهره در آمریکا، قیمت نفت جهانی و سرانجام اقتصاد چین تعیین‌کننده سرنوشت اقتصاد جهانی در سال آینده خواهند بود.