آخرین اخبار روز: دی 8, 1402 (فرمت تاریخ آرشیو روزانه)

پیش‌ بینی بورس در هفته آینده
اخبار مهم روز

پیش‌بینی بورس در هفته آینده

شاخص کل بورس تهران در همه مبادلات هفته جاری نزول کرد با این حال سطح معاملات خرد در سطح ۴.۵ هزار میلیارد تومان حفظ شد که علامت مثبتی برای بهبود عملکرد بورس در هفته آینده است.

ارزش بازار رمز ارز‌ ها در ۲۰۲۴
اخبار مهم روز

ارزش بازار رمز ارز‌ها در سال ۲۰۲۴ چقدر می‌شود؟

بر اساس داده‌های گزارش صرافی بیت‌فینکس، انتظار می‌رود تورم جهانی در سال ۲۰۲۴ کاهش یابد. این موضوع ممکن است رمز ارز‌ها را برای سرمایه‌گذارانی که به دنبال دارایی‌هایی با قابلیت پوشش تورمی هستند، جذابتر کند.

افزایش تعرفه اینترنت
اخبار مهم روز

جزییات افزایش تعرفه اینترنت اعلام شد

دو اپراتور مسلط کشور، پس از دستور سازمان تنظیم مقررات مبتنی بر شفاف شدن افزایش تعرفه اپراتورها، با انتشار اطلاعیه‌ای به شرح جزییات افزایش تعرفه و ضرورت آن پرداختند.

بزرگترین رویداد خوراک ایران در رشت
سایر حوزه ها

شوقی شهردار رشت: وجود ظرفیت در شهر رشت برای جذب گردشگر

رحیم شوقی با تاکید بر وجود ظرفیت و توان شهر رشت در جذب گردشگر تصریح کر: این شهر با وجود ظرفیت‌های متعدد همچون ستاره‌ای درخشان در آسمان ایران می‌درخشد و از قطب‌های گردشگری، فرهنگی، صنعتی و غیره گرفته تا غذاهای رشت که آمیخته با صنایع دستی است همواره باعث جذب گردشگران داخلی و خارجی می‌شود.

پروژه های هفته دولت در شهرستان رشت
سایر حوزه ها

عاشوری سرپرست فرمانداری رشت: نبود علم و دانش باعث رکود جامعه می‌شود

عاشوری گفت: نبود علم و دانش باعث رکود جامعه می‌شود، جامعه فاقد علم و دانش مانند مردابی است که خروجی ندارد و علم و دانش باعث شکوفایی و روشنایی جامعه می‌شود، کشورهای موفق به پژوهش و تحقیق توجه می‌کنند.

توافقات سفر به فدراسیون روسیه
اقتصادی

بررسی راهکارهای عملیاتی سازی توافقات سفر به فدراسیون روسیه با حضور مدیران اقتصادی گیلان

رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی، سفر هیأت اقتصادی استان به فدراسیون روسیه فرصت مناسبی برای واکاوی راهکارهای رفع برخی موانع و ناهماهنگی های موجود میان بخش های دولتی دو کشور ارزیابی کرد.

زمان پرداخت عیدی کارگران
اخبار مهم روز

زمان پرداخت عیدی کارگران کی مشخص می‌شود؟

دغدغه کارگران روزمزد بحث حقوقشان است؛ این در حالی است که آنها متأسفانه از حقوق و مزایای خود اطلاعی ندارند. سخنی که بار‌ها این کارگران بیان می‌کنند این است که قانون برای مشکلات ما راهکاری ندارد.

عیدانه اینترنتی دولت
اخبار مهم روز

اینترنت همراه گران شد!

بنا بر اعلام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به طور رسمی حدود ۳۰ درصدی تعرفه اینترنت اپراتور‌های ارتباطی افزایش یافت.