بهترین وام های بانک های مهر ایران، ملی و سامان

بنر خرید طلا
خرید طلا و سکه بدون کارمزد و مالیات / فقط ثبت نام کن تا با شما تماس بگیریم
گرفتن وام یکی از بهترین راه‌های تامین سرمایه و ایجاد یک پس‌انداز است. با گرفتن یک وام به صورت یک‌جا، می‌توانید مبلغ آن را هر جایی که می‌خواهید سرمایه‌گذاری کرده و با سود آن اقساط را بپردازید.
بهترین وام های بانکی

کیان آنلاین: گرفتن وام یکی از بهترین راه‌های تامین سرمایه و ایجاد یک پس‌انداز است. با گرفتن یک وام به صورت یک‌جا، می‌توانید مبلغ آن را هر جایی که می‌خواهید سرمایه‌گذاری کرده و با سود آن اقساط را بپردازید. همچنین گاهی به صورت فوری نیاز به وام نیاز پیدا می‌کنیم؛ به دلایلی مثل پرداختن هزینه درمان، تعویض فوری یکی از وسایل خانه، ودیعه مسکن یا بسیاری از موارد دیگر که حتما دیده و شنیده‌اید.

بعضی از بانک‌های کشور نسبت به بقیه سریع‌تر و با شرایط نسبتا بهتر وام ارائه می‌دهند. مثلا بانک مهر ایران که تعدادی طرح مناسب برای سپرده‌گذاری و دریافت وام با بهره کم دارد. در این مطلب وام های بانک مهر ایران، وام های بانک سامان سامان و وام های بانک ملی را با هم بررسی می‌کنیم. تا آخر این مطلب، اطلاعات خیلی خوبی درمورد بهترین و باارزش‌ترین تسهیلات در این سه بانک به دست خواهید آورد.

وام های بانک مهر ایران

مهر ایران یک بانک قرض‌الحسنه است که طرح‌های زیادی برای تامین نیاز شهروندان عادی دارد، و البته در قالب مسئولیت اجتماعی همیشه سعی دارد به اقشار آسیب‌پذیر جامعه هم کمک کند. بعضی از انواع تسهیلات بانک مهرایران عبارت‌اند از:

  • تسهیلات امتیازی مهر ایران

شما می‌توانید با توجه به میانگین مبلغ موجود در حسابتان، به اندازه‌های مختلف از بانک مهر ایران وام بگیرید. مدت زمان سپرده‌گذاری در این طرح از ۳ تا ۱۲ ماه به انتخاب شماست و مبلغ وام هم از حدود ۷ تا ۲۰ میلیون تومان خواهد بود. بازپرداخت این تسهیلات نرخ سودی از ۲٪ تا ۴٪ دارد، و به همین دلیل یکی از وام‌های نسبتا آسان محسوب می‌شود.

  • کالا کارت بانک مهر

این طرح در چند دسته‌بندی و برای بالا بردن قدرت خرید مردم، و رونق اقتصاد طراحی شده است. کالا کارت یکی از تسهیلات بانک مهرایران است که در آن، یک کارت با مبلغ حداکثر ۱۵۰ میلیون تومان به مشتری داده می‌شود، و او می‌تواند از فروشگاه‌های منتخب خرید کند. بازپرداخت مبلغ اعتبار این کارت می‌تواند از ۳ تا ۲۴ ماهه باشد.

  • مهریار

این طرح برای سازمان‌‌ها و شرکت‌ها طراحی شده و در آن اشخاص حقوقی و شرکت‌ها می‌توانند تعدادی از کارمندان خود را معرفی کنند تا درصدی از مجموع مبلغ حقوق و مزایای واحد، به صورت وام به آن‌ها پرداخت شود. مثل بسیاری از دیگر وام های بانک مهر ایران، این تسهیلات هم ۴٪ سود سالیانه دارد.

شرایط دریافت وام های بانک مهر ایران

شرایط دریافت وام های بانک مهرایران بسیار ساده و سریع است و برای هرکدام از این تسهیلات می‌توانید به صورت کاملا آنلاین، و از طریق همراه بانک اقدام کنید.

انواع وام های بانک ملی

وام های بانک ملی

بانک ملی یکی از بانک‌‌های بسیار باسابقه در کشور ما است که در همه شهرها و روستاها می‌توان شعبه‌‌های آن را دید. این بانک انواع وام‌های مضاربه، جعاله، مشارکت مدنی و قرض‌الحسنه را دارد که البته وام‌های قرض‌الحسنه آن برای شهروندان ساده‌تر هستند. انواع وام های بانک ملی شامل موارد زیر است:

وام مهربانی ملی

این وام یکی از تسهیلات بانک ملی است که تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان با تنها یک ضامن اهدا می‌شود. برای دریافت مبلغ این وام می‌‌توانید بر اساس میانگین کارکرد حساب (۱ تا ۱۲ ماهه) اقدام کنید. کارمزد وام مهربانی ملی هم تنها ۲٪ تا ۴٪ خواهد بود.

وام قرض‌الحسنه بانک ملی

وام قرض الحسنه یکی دیگر از تسهیلات بانک ملی در بعضی از شعب و با توجه به شرایط و بودجه، بانک ملی بر اساس میانگین حساب اختیار اهدای وام قرض‌الحسنه را هم دارد. در بین انواع وام‌های بانک ملی، وام‌های بزرگ و کوچک قرض‌الحسنه بستگی به خود شعبه و شرایط مشتری دارند و ثابت نیستند.

شرایط دریافت وام های بانک ملی متفاوت است و بستگی به نوع وام دارد، اما در این دو طرح خاص فقط کافی است که:

  • بدحساب بانکی نباشید (چک برگشتی یا بدهی معوقه نداشته باشید)
  • فرم درخواست وام را در شعبه پر کنید و مدارک را ارائه بدهید.
  • یک ضامن معتبر به بانک معرفی کنید.

وام های بانک سامان

بانک سامان یکی از بانک‌های خصوصی است که به وام‌های متنوع و شرایط مدرن تسهیلات شهرت دارد. در بین وام‌ های بانک سامان گزینه‌های کاربردی زیاد هستند، بیایید با هم چند مورد از تسهیلات بانک سامان را بشناسیم:

تسهیلات خرید خودرو بانک سامان

اگر برای خرید خودرو به سرمایه نیاز دارید، با این تسهیلات بانک سامان می‌توانید ۸۰٪ بهای آن را (تا سقف ۸۰ میلیون تومان) به صورت وام بگیرید. بازپرداخت این وام می‌تواند تا ۳۶ ماه تنظیم شود و باید اصل مبایعه‌نامه یا قرارداد خرید خودرو یا سند مالکیت خودرو (به نام گیرنده) را به بانک ارائه بدهید.

کارت اعتباری

درست مثل دیگر بانک‌ها، سامان هم برای مشتریان خود تسهیلات به صورت اعتبار خرید در نظر گرفته است. این تسهیلات در قالب یک کارت اعتباری صادر شده، و سه سال اعتبار دارد. مبلغ این کارت می‌تواند تا ۳۰۰ میلیون تومان باشد و بازپرداخت آن هم با توجه به مبلغ و شیوه استفاده تعیین خواهد شد.

تسهیلات مسکن

یکی از کاربردی‌ترین وام های بانک سامان تسهیلات مسکن است، که در آن حدود ۵۰٪ از هزینه تمام‌شده ملک (تا سقف ۱.۵ میلیارد تومان) به مشتری پرداخته خواهد شد. بازپرداخت این وام می‌تواند تا ۵ سال تنظیم شود و تا پایان پرداخت اقساط، ملک در رهن بانک قرار می‌گیرد.

شرایط دریافت وام های بانک سامان

شرایط دریافت وام های بانک سامان نسبت به دیگر بانک‌ها ساده است، مثلا بیشتر مشتریان این بانک (که حساب عادی دارند) می‌توانند کارت اعتباری با مبالغ مختلف بگیرند. با این حال تمدید و بالا رفتن مبلغ اعتبار، بستگی به خوش‌حسابی مشتری دارد.

جمع بندی

در حال حاضر بیشتر بانک‌ها و موسسات اعتباری در کشور ما، گزینه‌های اعتباری را در اختیار مشتریان گذاشته‌اند. داشتن اعتبار می‌تواند در موقعیت‌های مختلف برای مشتری کاربردی باشد و نیازهای کوچک و متوسط او را برآورده کند. پس اگر مبلغ وامی که نیاز دارید چندان زیاد نیست، حتما کارت‌های اعتباری را بررسی کنید.

 

آیا بانک ملی وام ازدواج را هم پرداخت می‌کند؟

 

بله. شما می‌توانید وام ازدواج خودتان را از بانک ملی بگیرید. کافی است در سامانه وام ازدواج ثبت‌نام کرده و هنگام تعیین بانک، ملی را انتخاب کنید.

 

با کالا کارت بانک مهر ایران از کجا می‌توانم خرید کنم؟

 

در هنگام دریافت کالا کارت، فروشندگان و مغازه‌های طرف قرارداد به شما معرفی خواهند شد.

 

با کارت اعتباری بانک سامان از چه فروشگاه‌هایی می‌توانم خرید کنم؟

 

این کارت مثل یک کارت بانکی عادی در اختیار شماست و در هر مغازه‌ای هر کجای ایران، می‌توانید با آن کالا بخرید.

مطالبی برای مطالعه بیشتر در همین زمینه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سرمایه گذاری با سود 40% تضمین شده
محل تبلیغات شما