آخرین اخبار روز: دی 3, 1402 (فرمت تاریخ آرشیو روزانه)

توقف رشد قیمت طلا
اخبار مهم روز

رشد بازار طلا متوقف شد

قیمت طلا و سکه امروز بر خلاف روز گذشته، روند کاهشی دارد. دلار ثابت و انس اندکی نزولی است.

مبلغ مستمری مددجویان بهزیستی
اخبار مهم روز

مبلغ مستمری مددجویان بهزیستی چقدر است؟

مبلغ مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) در آبان ماه باید با احتساب ۲۰ درصد افزایش نسبت به نیمه اول سال طبق برنامه افزایش ۴۰ درصدی سال جاری نسبت به ۱۴۰۱ واریز می‌گردید.

فعال شدن کارت سوخت
اخبار مهم روز

کارت‌های سوخت فعال شد

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با اعلام اینکه در همه جایگاه‌های سوخت کشور سوخت‌گیری انجام می‌شود، گفت: تا پایان امروز استفاده از کارت سوخت در همه جایگاه‌ها عملیاتی می‌شود.

یارانه زمستانه دولت
اخبار مهم روز

یارانه زمستانه دولت در راه است؟

یارانه زمستانه جدید در قالب طرح حمایت و امنیت غذایی مادران شیرده و دارای کودک زیر دو سال از روز سه‌شنبه به خانواده‌ها و مادران مشمول طرح ارسال می‌شود.

اقساط وام ۸۰۰ میلیونی مسکن
اخبار مهم روز

مبلغ وام مسکن افزایش می‌یابد

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: در حال حاضر با مشکل افزایش قیمت مسکن و اجاره‌بها روبرو هستیم که با اجرای طرح ملی مسکن امیدوار به کاهش قیمت و اجاره‌بهای آن هستیم.

یارانه نقدی ۵ میلیونی
اخبار مهم روز

چه کسانی یارانه نقدی ۵ میلیونی می‌گیرند؟

تعلل و یا تاخیر در پرداختی‌های حقوق مددجویان تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد سبب دلخوری و ناراحتی این قشر آسیب‌پذیر شده است. افرادی که در کنار ناراحتی‌های ناشی از معلولیت و مخارج سنگین درمان‌های مورد نیاز که در برهه تورم‌های کنونی واقعا آزرده‌کننده و شکننده است، اکنون نگران عدم واریز مبالغ حمایتی هستند.

تامین ارز خودرو های مونتاژی
اخبار مهم روز

تامین ارز خودروهای مونتاژی از سامانه نیما

عباس علی آبادی وزیر صمت در نامه‌ای به مخبر معاون اول رئیس جمهور از تامین ارز خودروهای مونتاژی از محل سامانه نیما به دلیل محدودیت‌های مربوط به ارز حاصل از صادرات اشخاص خبر داد.