آخرین اخبار روز: دی 2, 1402 (فرمت تاریخ آرشیو روزانه)

بزرگترین کشور تولیدکننده نفت
اخبار مهم روز

۵ تولیدکننده بزرگ نفت در سال ۲۰۲۳

تولید نفت آمریکا برخلاف انتظاراتی که از کندی رشد آن وجود داشت، امسال افزایش یافت و این کشور را در صدر فهرست بزرگترین کشور تولیدکننده نفت جهان قرار داد.

دلیل مهاجرت کارگران ایرانی
اخبار مهم روز

سرنوشت قرارگاه مسکن کارگری چه شد؟

یکی از موضوعات مطرح شده در نشست شورای عالی کار در ششم آبان ماه، ایجاد قرارگاه مسکن کارگری بود. حالا با گذشت بیش از دو ماه از این وعده، نمایندگان کارگری پیگیر اجرای آن شده‌اند.

وضعیت بازار ارز تا پایان سال
اخبار مهم روز

پیش‌بینی قیمت دلار فردا ۳ دی ۱۴۰۲

قیمت دلار با شروع نخستین هفته زمستان، نوسان محدود افزایشی داشت. امروز ادعای امارات در خصوص جزایز سه‌گانه ایران و موضع روسیه در این خصوص مورد توجه معامله‌گران ارز قرار گرفت.

موانع ساخت نهضت ملی مسکن
اخبار مهم روز

ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن به کجا رسید؟

پروژه نهضت ملی مسکن که در دو سال گذشته حتی یک واحد تحویلی نیز نداشته است، از مدتی پیش تحرکاتی در آن دیده می‌شود اما اکنون ساخت واحدها در چه مرحله‌ای قرار دارد و در مجموع پروژه با چه موانعی روبه‌روست؟

قیمت خودرو‌ های ایران خودرو ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
اخبار مهم روز

تبعات آزادسازی قیمت خودرو چه خواهد بود؟

در حالی معاون وزیر صمت از سیاست این وزارتخانه برای آزادسازی قیمت خودرو پرده‌برداری کرده که شورای رقابت تاکید دارد بازار خودرو همچنان انحصاری است و ذیل مصوبات شورای رقابت مدیریت می‌شود.

شاخص قیمت آپارتمان‌ مسکونی تهران
اخبار مهم روز

با ۳۰۰ میلیون کجای تهران خانه رهن کنیم؟ + جدول

بازار اجاره هم همانند خرید و فروش در رکود نسبی به سر می‌برد و غالب اجاره نشین ها، جابجایی‌های خود را حداکثر تا مهر و آبان انجام می‌دهند و فاصله آذر تا اسفندماه، این بازار تقریبا کم رونق است.