آخرین اخبار روز: دی 1, 1402 (فرمت تاریخ آرشیو روزانه)

خصوصی سازی اموال دولت
اخبار مهم روز

چه کسانی اموال دولت را پنهان می‌کنند؟

رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفت: وزارتخانه‌ها اهتمام جدی در زمینه معرفی دارایی‌ها برای مولدسازی ندارند. سخنان او تلویحا به این معنا است که برخی اموال دولت را پنهان می‌کنند، البته این موضوعی است که همه مدیران سازمان خصوصی سازی از گذشته تاکنون نسبت به آن گلایه داشته اند.

هکر‌های رمزارزی در سال ۲۰۲۳
اخبار مهم روز

هکر‌های رمزارزی سال ۲۰۲۳ را چگونه گذراندند؟

در مقایسه با سطوح بسیار بالاتر مشاهده‌شده در سال ۲۰۲۲، گزارش‌ها حاکی از کاهش قابل توجه هک‌ها در دنیای ارز‌های دیجیتال در طول سال ۲۰۲۳ است که به افزایش اقدامات امنیتی در این صنعت اشاره دارد.

هزینه برگزاری جشن کریسمس در تهران
اخبار مهم روز

برگزاری جشن کریسمس چقدر هزینه دارد؟

گزارش‌های میدانی نشان می‌دهد این روز‌ها بازار اقلام مرتبط با جشن کریسمس پررونق است و درخت کریسمس نیز بسته به ابعاد آن بین ۸۸۰ هزار تومان تا بیش از ۱۳ میلیون تومان قیمت دارد.

اخبار مهم روز

توضیح وزارت کار درباره یارانه جدید دولت

سرپرست دفتر امور حمایتی و توانمندسازی گفت: پایش کودکانی که مشمول یارانه ۶۰۰ هزار تومانی تا یک میلیونی طرح «امنیت غذایی برای کودکان» هستند، به صورت ماهانه توسط خانه‌های بهداشت انجام می‌شود تا اثر مصرف مواد غذایی بر روند رشد کودک بررسی شود. اگر خانوار پس از شارژ اعتبار تا پایان همان ماه خرید نکند ماه بعد حساب او شارژ نمی‌شود.

نظر بانک جهانی درباره اقتصاد ایران
اخبار مهم روز

بانک جهانی: تورم و نرخ ارز در ایران کنترل شد

بانک جهانی در گزارشی از وضعیت کلان اقتصاد ایران از رشد اقتصاد ایران برای چهارمین سال متوالی، افزایش صادرات نفت به بالاترین رقم از زمان خروج آمریکا از برجام و موفقیت دولت ایران در کاهش انتظارات تورمی و ثبات نرخ ارز خبر داد.

میزان ذخایر ارزی بانک مرکزی
اخبار مهم روز

ذخایر ارزی بانک مرکزی کاهش یافت؟

معامله‌گران می‌گویند جنگ در بازار ارز تمام شده، اما هنوز در بازار طلا و سکه وضعیت جنگی است. قیمت دلار در روز سه‌شنبه با کاهش به قیمت قبل از جنگ یعنی کانال ۴۹ هزار تومان برگشت، اما قیمت سکه دو میلیون بالاتر از قیمت خود در قبل از جنگ است.

واریز سهمیه بنزین دی ماه
اخبار مهم روز

سهمیه بنزین دی‌ماه شارژ شد

۶۰ لیتر سهمیه بنزین دی‌ماه خودرو‌های شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت صفر بامداد جمعه (یکم دی‌ماه) در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ شد.