سامد سیستم ارتباطی مؤثر میان مردم و مسئولان

بنر خرید طلا
خرید طلا و سکه بدون کارمزد و مالیات / فقط ثبت نام کن تا با شما تماس بگیریم
در راستای اجرای نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد و تحقق مصادیق حقوق شهروندی صورت می گیرد.
سامد سیستم ارتباطی

کیان آنلاین_ روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان نوشت:  مهندس حامد دائمی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان به منظور پاسخگویی و پیگیری درخواست‌های مردمی در حوزه اقدامات و فعالیت‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، با همراهی معاون مسکن شهری، مسئول روابط عمومی، کارشناس سامانه سامد و کارشناسان معاونت عمران روستایی در دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری گیلان حضور یافت و به تماس ها به صورت برخط پاسخ داد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گفت: پاسخ گویی مطلوب مسئولان به مردم از طریق سامانه سامد یکی از خدمات بسیار ارزنده دولت در جهت توسعه دولت الکترونیک است که با صرف کمترین زمان ، کاهش هزینه و مراجعات مردمی انجام می شود.


بیشتر بخوانید: درخشش روابط عمومی شركت توزیع برق گیلان در بیستمین جشنواره برترین روابط عمومی‌ها


دائمی گفت: سامد سیستم ارتباطی مؤثری میان مردم و مسئولان بوده که از طریق این سامانه شهروندان می‌توانند بدون مراجعه حضوری درخواست‌ها و مشکلات خود را با مسئولین استان مطرح و پیگیری نمایند.

علیرضا زارعی شریف معاون ارتباط مردمی با تقدیر از عملکرد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان در پاسخگویی متقاضیان در بستر سامانه سامد گفت: یکی از ویژگی‌های این سامانه آن است که مطالبات، درخواست‌ها و انتقادهای مردم در کمترین زمان و هزینه پاسخ داده می‌شود و مدیران در بلند مدت به سمت فرهنگ پاسخگویی، نقد پذیری و جدیت در امور سوق داده می‌شوند.

وی با اشاره به فرصت یک هفته ای به دستگاه‌های اجرایی جهت پاسخگویی به متقاضیان افزود : بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان طی 3 روز نسبت به پاسخ اقدام نموده و از این نظر در وضعیت مطلوب قرار دارد.

 

مطالبی برای مطالعه بیشتر در همین زمینه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سرمایه گذاری با سود 40% تضمین شده
محل تبلیغات شما