آخرین اخبار روز: آذر 20, 1402 (فرمت تاریخ آرشیو روزانه)

ضرر خودروساز چینی نیو
اخبار مهم روز

چرا خودروساز چینی ضرر کرد؟

تولیدکننده خودروهای برقی چینی نیو از نظر فروش عقب افتاده است زیرا چشم‌انداز درآمد برآورد نشده است.

هزینه اجاره سوئیت در تهران
اخبار مهم روز

هزینه اجاره یک سوئیت در تهران چند؟

با کمی کنجکاوی در آگهی‌های چند روز اخیر برای خانه‌ها و اتاق‌های متراژ پایین یعنی زیر 30 متر در محله‌های مختلف تهران به نتایج عجیبی می‌رسیم که هیچ تناسبی با حداقل دستمزد ندارد.

واگذاری ایران‌ خودرو و سایپا
اخبار مهم روز

واگذاری ایران خودرو و سایپا کلید خورد

رئیس هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران خبر داد، در راستای واگذاری خودروسازان به بخش خصوصی، سرمایه گذاران درخواست‌هایی ارائه کرده‌اند، برخی از آن‌ها جزو خودروسازان بخش خصوصی هستند و ما در حال بررسی درخواست‌ها هستیم.

مرحله جدید دهک‌ بندی خانوار ها
اخبار مهم روز

یارانه آذرماه واریز شد

یارانه کمک معیشتی مرحله ۱۵۴ مربوط به آذر ماه ۱۴۰۲ به حساب کلیه سرپرستان خانوار مشمول دریافت یارانه در سراسر کشور واریز شد.

ظرفیت پرداخت افزایش حقوق
اخبار مهم روز

داوود منظور: افزایش ۳۰ درصدی حقوق تورم را تشدید می‌کند

رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه ظرفیت پرداخت ۳۰ درصد افزایش حقوق به شاغلان وجود ندارد، گفت: با افزایش هزینه قطعی حقوق، درآمد اتفاق نمی‌افتد و بودجه دولت ناترازتر شده و به بانک مرکزی و بانک‌ها متوسل می‌شود. اضافه برداشت اتفاق می‌افتد، پایه پولی بالا می‌رود و تورم تشدید می‌شود.

جزییات دستمزد منطقه‌ای ۱۴۰۳
اخبار مهم روز

نگرانی کارگران درباره دستمزد ۱۴۰۳

فصل چانه زنی برای حقوق و دستمزد کارگران در سال ۱۴۰۳ این روز‌ها در شرایطی داغ است که برخی اظهارنظر‌های دولتی مبنی بر دامن زدن افزایش دستمزد به تورم، منجر به بروز نگرانی‌های جدی در جامعه کارگری کشور شده است.