آخرین اخبار روز: آذر 11, 1402 (فرمت تاریخ آرشیو روزانه)

میزان بدهی دولت
اخبار مهم روز

بدهی دولت افزایش یافت + جدول

وزارت اقتصاد اعلام کرد: در پایان سال ۱۴۰۱ بدهی‌های دولت با ۷ درصد رشد نسبت به پایان سال ۱۴۰۰ به ۱۲ هزار و ۴۷۶ هزار میلیارد ریال رسید.

افت بازده اوراق قرضه آمریکا
اخبار مهم روز

غول‌های فناوری پرچمدار رشد ابرشرکت‌ها شدند

سرمایه بازار شرکت‌هایی که ارزشمندترین شرکت‌های جهان هستند، با افت بازده اوراق قرضه آمریکا و بالا رفتن انتظارات برای کاهش نرخ‌های بهره توسط بانک‌های مرکزی جهان، در نوامبر صعود کرد و غول‌های فناوری پرچمدار این رشد بودند.

زمان پایان رتبه‌ بندی معلمان
اخبار مهم روز

زمان پایان رتبه‌بندی معلمان مشخص شد

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: پاداش پایان خدمت موضوعی است که در حال پیگیری و رایزنی با دستگاه‌ها و افراد مختلف هستیم و به زودی احکام بازنشستگان صادر خواهد شد.

افزایش 13 درصدی قیمت خودرو
اخبار مهم روز

آشفتگی در آمار خودروهای وارداتی

تنها نگاهی به برخی از آمار منتشر‌شده توسط نهاد‌های مختلف نشان از آشفتگی عمیق نهاد‌های تصمیم‌گیر، در آماردهی خودرو‌های وارداتی دارد.

رکود در منطقه یورو
اخبار مهم روز

منطقه یورو از رکود فاصله گرفت

رکود گسترده در فعالیت‌های تولیدی منطقه یورو در ماه گذشته اندکی کاهش یافت، اما این بخش عمیقاً در قلمرو انقباضی است و کارخانه‌ها را بر آن داشت تا کارکنان خود را برای ششمین ماه متوالی کاهش دهند.

بررسی جهش نرخ ارز
اخبار مهم روز

پیش بینی قیمت دلار فردا ۱۲ آذر ۱۴۰۲

قیمت دلار امروز با کاهش محدودی با رقم دو هفته گذشته معامله شد. با شروع دومین هفته آذر در حالی که بسیاری از معامله‌گران حجم اخبار نامساعد را برای صعود دلار کافی می‌دانستند، اما دلار افت ۲۰۰ تومانی داشت.