آخرین اخبار روز: آذر 9, 1402 (فرمت تاریخ آرشیو روزانه)

شارژ مجدد یارانه
اخبار مهم روز

زمان واریز یارانه یک میلیون تومانی مشخص شد

معاون رفاه و امور اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: کالابرگ الکترونیکی بر بستر پایگاه رفاه ایرانیان در کشور در حال اجراست و در آینده طرح‌های گسترده‌تری نیز اجرایی می‌شود.

اطلاعات اقتصادی ایرانیان
اخبار مهم روز

اطلاعات اقتصادی ایرانیان به چه منظور تجمیع می‌شود؟

معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون با اشاره به تجمیع اطلاعات اقتصادی خانوارهای ایرانی در پایگاه رفاه ایرانیان از اعمال داده‌های جدید که منجر به عدالت بهتر در اجرای طرح‌ها و توزیع یارانه‌ها می‌شود خبر داد.

سهمیه سوخت وانت بار‌ های فاقد بیمه
اخبار مهم روز

تکذیب صادرات بنزین دولت ایران به افغانستان

بخش دولتی ایران هیچ صادرات رسمی زمینی بنزین به افغانستان ندارد؛ آنچه به‌عنوان بنزین ایران وارد خاک افغانستان می‌شود، یا در قالب قاچاق است و یا توسط بخش خصوصی به عنوان فرآورده‌های هیدروکربوری صادر می‌شود.

قیمت لیر 9 آذر 1402
اخبار مهم روز

قیمت لیر ترکیه امروز در بازار + جزئیات

قیمت لیر ترکیه در بازار آزاد امروز را می‌توانید در جدول زیر مشاهده نمایید. علاوه بر نرخ کنونی، برخی جزئیات دیگر از قبیل بالاترین و پاینن‌ترین قیمت روز، میزان نوسان روز و همچنین میزان و درصد تغییر نسبت به روز گذشته نیز در جدول گنجانده شده است.

تاثیر طلای جهانی بر قیمت دلار
اخبار مهم روز

نگاه بازار دلار به تحرکات قیمتی طلای جهانی

تحلیل‌گران فنی معتقدند سرنوشت قیمت دلار در دستان قیمت اونس طلا است. اگر قیمت اونس طلا در معاملات انتهای هفته از سطوح کنونی عقب بنشیند دلار می‌تواند افزایش پیدا کند. در غیر این صورت بازار ارز همچنان در بازه مشخص خود رنج خواهد زد.

تحلیل بورس 9 آذر 1402
اخبار مهم روز

بورس در فاز چرخش؟

در جریان معاملات آخرین روز از هفته، هر سه نماگر اصلی بازار سهام با افزایش ارتفاع همراه شدند و شاخص کل با رشد ۱.۴ درصدی به سطح ۲میلیون و ۶۰هزار واحد رسید.