آخرین اخبار روز: آذر 5, 1402 (فرمت تاریخ آرشیو روزانه)

نیاز به توسعه دریامحور در ایران
اخبار مهم روز

چرا ایران نیازمند توسعه دریامحور است؟

استفاده از ظرفیت‌های بالقوه دریا و حرکت در مسیر توسعه دریامحور می‌تواند به‌ عنوان یکی از راهبردهای اصلی رشد اقتصادی و دستیابی به توسعه پایدار قلمداد ‌شود.

افزایش یارانه جهانی برای سوخت
اخبار مهم روز

یارانه‌های جهانی برای سوخت افزایش یافت

با وجود توافق دولت‌های جهانی برای حذف یارانه‌های ناکارآمد سوخت فسیلی در راستای مبارزه با گرمایش جهانی، یارانه‌های سوخت فسیلی به هفت تریلیون دلار افزایش پیدا کرده است.

اخبار مهم روز

اجاره دادن خانه به این افراد ممنوع شد

یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس، ضمن تشریح مفاد طرح ساماندهی اتباع خارجی گفت: یکی از مفاد این طرح تشکیل سازمان ملی مهاجرت بود که در قالب بندی از لایحه برنامه هفتم توسعه به تصویب مجلس رسید.

پیش‌ بینی قیمت دلار ۶ آذر ۱۴۰۲
اخبار مهم روز

پیش‌بینی قیمت دلار فردا ۶ آذر ۱۴۰۲

امروز دلار در بازار آزاد برخلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است و در بازار آزاد امروز یکشنبه ۶ آذر ۱۴۰۲ قیمت دلار نسبت به روز گذشته کاهش یافت و به ۵۰ هزار و ۱۸۰ تومان رسید.

واریز یارانه جدید
اخبار مهم روز

یارانه این گروه ۴ میلیون تومان شد + جزییات

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به طرح یسنا اظهار کرد: این طرح بالغ بر ۱۱۰ میلیارد تومان برای بالغ بر ۲۷ هزار مادر شیرده در دهک‌های اول حمایتی در ۸ استان محروم کشور آغاز می‌شود.

میزان صادرات رنگ ایرانی
اخبار مهم روز

رنگ ایرانی به کدام کشورها صادر می‌شود؟

یک فعال صنعت رنگ، رزین و پوشش‌های صنعتی با بیان اینکه مهمترین مقاصد صادراتی ایران، کشورهای افغانستان، عراق، ترکمنستان، تاجیکستان و قزاقستان است، گفت: در این سال‌ها افغانستان و عراق حجم عظیمی از عملیات‌های ساختمانی و صنعتی را آغاز کرده‌اند و ایران یکی از گزینه‌های اصلی برای تامین مواد اولیه از جمله رنگ و سایر ملزومات آنها است.