سود فروش لباس بچگانه چقدر است؟

بنر خرید طلا
خرید طلا و سکه بدون کارمزد و مالیات / فقط ثبت نام کن تا با شما تماس بگیریم
یکی از شغل‌های که درآمد خوبی دارد فروش لباس بچه است. اما آیا می‌دانید سود فروش لباس بچگانه چقدر است؟
میزان سود فروش لباس بچگانه

کیان آنلاین : یکی از شغل‌های که درآمد خوبی دارد فروش لباس بچه است. اما آیا می‌دانید سود فروش لباس بچگانه چقدر است؟ این شغل دارای سود نسبتاً بالا و قابل‌توجهی در ایران است.

با توجه به رشد کودکان، توجه ویژه خانواده‌ها به لباس و پوشاک فرزند خود و تنوع بالای محصولات، سرمایه‌گذاری در شغل لباس بچگانه سود و درآمد بالایی دارد.


بیشتر بخوانید:

سود فروشگاه لباس چقدر است؟


برنامه‌ریزی برای شروع فروش لباس بچگانه

همیشه داشتن یک برنامه صحیح برای موفقیت ضروری است. موضوعات مهمی که در این باب باید بررسی شوند، عبارت‌اند از:

  • هزینه راه‌اندازی تولیدی پوشاک بچگانه چقدر است؟
  • چه نوع پوشاکی را برای فروش انتخاب کنم؟
  • مخاطبان هدفم را چه کسانی قرار دهم؟
  • چگونه کسب درآمد کنم؟
  • نام کسب‌وکار خود را چه بگذارم؟
  • چگونه درآمد بیشتری داشته باشم؟
  • بهترین روش‌های فروش کدام‌اند؟

حداقل سرمایه برای خرید جنس

شروع به کار یک مغازه پوشاک مستلزم صرف هزینه‌هایی برای:

  • جواز: همیشه یک مبلغ خاصی را باید پرداخت نمایید تا بتوانید جواز شغل مورد نظرتان را کسب نمایید.
  • رهن و اجاره مغازه: میزان هزینه بستگی به موقعیت مغازه دارد.
  • دکوراسیون: می‌توان گفت تنها موردی است که می‌تواند مشتریان و یا مخاطبان بیشتری را به خود جذب کند. یک دکور عالی توانایی این را دارد تا درآمد شما را به‌صورت چشمگیری متفاوت نماید.
  • هزینه جنس: بستگی به متراژ مغازه شما دار د. مسلماً مغازه‌های بزرگ جنس بیشتری لازم دارند و شما باید آن را تکمیل نمایید و همین گونه مغازه‌های کوچک جنس کمتری و هزینه کمتری دارند.

درصد سود لباس بچگانه چقدر است؟

درصد سود کارها بسته به مکان مغازه و نوع جنس‌هایی که مغازه شما دارد (ایرانی، خارجی، برند یا غیره) متفاوت است. مغازه‌هایی که جنس‌های باکیفیت متفاوت و یا برند دارند قیمت بالاتری دارند و مسلماً درصد سود بیشتری نیز به دست می‌آورند که معمولاً  100% است.

برای مغازه‌هایی که سود متوسط دارند 60 تا 70 درصد سود پیش‌بینی می‌شود. البته این مورد بستگی به‌راحتی یا خانگی بودن لباس و یا مجلسی بودن آن داد.

همیشه آخر همه فصول مغازه‌های لباس‌فروشی حراجی دارند و لباس‌ها را با سود حدود 30 درصد به مشتریان می‌فروشند تا سرمایه مورد نیاز برای خرید فصل بعد را به دست آورند.

ولی کلاً در حالت عادی سود فروش لباس کودک به 30 تا 50 درصد می‌رسد و میزان آن متفاوت است و به عواملی مانند: نوع لباس، میزان کرایه مغازه، میزان فروش و غیره بستگی دارد.

شما می‌توانید بر اساس فرمول حدود مبلغ را برای خود حساب کنید. در ابتدا هزینه‌های خود را حساب کرده و از میزان درآمدی که داشتید کسر نمایید. نتیجه این حساب میزان درآمد خالص شما می‌شود.

سخن پایانی

در بازار امروزی شاید جای دلهره و نگرانی زیادی باشد تا کسب‌وکاری را شروع نمایید؛ اما همیشه با پشتکار بهترین‌ها برای شما رقم می‌خورند. به‌صورت معمول مدیریت هزینه‌ها در هر شغلی چالش‌های بسیار زیادی دارد و محاسبه هزینه راه‌اندازی تولیدی پوشاک بچگانه به‌صورت روزانه و ماهانه، کنترل میزان فروش، ارزیابی سود فروش، تشخیص فروش و درآمدها، همیشه برای صاحب کسب‌وکار چالش‌برانگیز است. با صبر شما می‌توانید بهترین نتیجه‌ها را از کار خود به دست آورید.

 

 

مطالبی برای مطالعه بیشتر در همین زمینه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سرمایه گذاری با سود 40% تضمین شده
محل تبلیغات شما