آخرین اخبار روز: آذر 1, 1402 (فرمت تاریخ آرشیو روزانه)

بازگشت قیمت خودرو به قبل
اخبار مهم روز

آیا بازگشت قیمت خودروها به قبل ممکن است؟

پس از آخرین به‌روز رسانی قیمت محصولات خودروسازان بهبودیافته و اعلام قیمت‌های جدید محصولات خودروسازان که مجهز به استانداردهای ۸۵ گانه و بهبود قوای محرکه شده‌اند، تعدادی از مشتریانی که از طریق سامانه یکپارچه در نوبت دریافت، قرار گرفته بودند، دست به اعتراض زدند.

پیش بینی قیمت طلا و سکه ۲ آذر ۱۴۰۲
اخبار مهم روز

پیش‌بینی قیمت طلا و سکه فردا ۲ آذر ۱۴۰۲

قیمت طلا و سکه امروز هر سه روند افزایشی،‌ کاهشی و خنثی را تجربه کرد. بازار طلا امروز با وجود افزایش قیمت انس جهانی طلا با نوسان محدود و کاهشی قیمت دلار همراه شد.

پیش‌ بینی قیمت دلار ۳۱ تیر ۱۴۰۳
اخبار مهم روز

پیش‌بینی قیمت دلار فردا 2 آذر ۱۴۰۲

قیمت دلار امروز ( 1 آذر) با کاهش ۲۰۰ تومانی با رقم ۵۰ هزار و ۱۰۰ تومان معامله شد. نوسانات کاهشی، این اسکناس را در کف کانال ۵۰ هزار تومانی قرار داد، اما افزایشی‌های بازار اجازه برگشت به کریدور پایین‌تر را ندادند.

کمک به بازار سرمایه
اخبار مهم روز

کنایه همتی به حذف دلار از بودجه ۱۴۰۳

رییس کل اسبق بانک مرکزی عنوان کرد: در بودجه ۱۴۰۳ قیمت هر بشکه نفت صادراتی که اصولا به دلار است را به یورو درج کرده‌اند. انتظار دارید با این کار کمر دلار آمریکا بشکند؟!

تامین کسری بودجه
اخبار مهم روز

همه چیز درباره بودجه 1403

هر چند مقرر است بودجه سال آینده پس از تعیین تکلیف و تصویب برنامه هفتم توسعه به مجلس ارائه شود اما جزییات لایحه‌ای که قرار بود دیروز به مجلس ارائه شود، کیفیت برنامه‌ مالی دولت در سال اینده را روشن می‌کند.

رهبر انقلاب در دیدار نمایندگان کشورهای اسلامی
اخبار مهم روز

رهبر انقلاب: ظلم رژیم صهیونیستی بی‌پاسخ نخواهد ماند

رهبر معظم انقلاب با تأکید بر اینکه باخت سنگین رژیم صهیونیستی با این جنایات جبران نخواهد شد، گفتند: بدانند که این ظلم و بی‌رحمی‌ها بی‌پاسخ نخواهد ماند و بمباران‌ها عمر رژیم غاصب را کوتاه‌تر خواهد کرد.