بالاترین تعداد معاملات در تابلوی سبز بورس ثبت شد

بنر خرید طلا
خرید طلا و سکه بدون کارمزد و مالیات / فقط ثبت نام کن تا با شما تماس بگیریم
مديردفتر توسعه بازار برق وهماهنگي با بورس انرژي گفت: تابلوی سبز بورس انرژی در روز ۲۷ آبان ماه از نظر تعداد معاملات انجام شده رکورد جدیدی را ثبت کرد.
پیش بینی بورس ۱۲ آذر ۱۴۰۲

کیان آنلاین_ وزارت نیرو نوشت: مديردفتر توسعه بازار برق وهماهنگي با بورس انرژي گفت: تابلوی سبز بورس انرژی در روز ۲۷ آبان ماه از نظر تعداد معاملات انجام شده رکورد جدیدی را ثبت کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت به نقل از وزارت نیرو (پاون)، بهروز احمدی حدید مدیردفتر توسعه بازار برق و هماهنگی با بورس انرژی شرکت مدیریت شبکه برق ایران، با اشاره به استقبال شرکت‌های مصرف‌کننده و خرده فروشان برق از این روند گفت: تعداد معاملات برق در بورس انرژی، در حال افزایش است.


بیشتر بخوانید: تاثیرات نرخ بهره بر بازار سرمایه/ شیب خروج پول از بورس کاهش یافت


احمدی حدید با اشاره به آمار شرکت بورس انرژی در ۲۷ آبانماه ۱۴۰۲ افزود: بیشترین تعداد معامله برق تجدید پذیر در یک روز با تعداد ۹۳ معامله در تابلوی برق سبز ثبت شده است و تعداد ۷۲ خریدار شامل ۶۳ مصرف کننده نهایی و ۹ شرکت خرده فروش اقدام به خرید برق سبز کرده‌اند.

وی افزود : از تعداد ۹۳ معامله انجام شده در بیست و هفتم آبان یک معامله در تالار فیزیکی سبز و بقیه معاملات در تابلوی معاملات سلف سبز انجام گرفته است.

مدیر توسعه بازار برق و هماهنگی با بورس انرژی اظهار داشت‌: در این روز بیش از ۷.۷ میلیون کیلووات ساعت برق تجدید پذیر با ارزش بیش از ۱۳ میلیارد ریال در تابلوی سبز بورس انرژی معامله شد که این میزان برابر با ۱۰هزارو ۸۲۶ کیلووات ظرفیت ماهانه است.

احمدی حدید در پایان گفت: به نظر می رسد، ورود شرکت های خرده فروش برق به معاملات تالارهای سبز برق، یکی از دلایل رشد تعداد معاملات در این تالارها بوده است.

مطالبی برای مطالعه بیشتر در همین زمینه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سرمایه گذاری با سود 40% تضمین شده
محل تبلیغات شما