آخرین اخبار روز: آبان 30, 1402 (فرمت تاریخ آرشیو روزانه)

خبر مهم برای فرهنگیان
اخبار مهم روز

مجوز برای فعالیت معلمان تا ۵ سال بعد از بازنشستگی

نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دولت اجازه دادند در صورت تأمین اعتبار در قوانین بودجه سنواتی، پاداش بازنشستگی معلمان در رتبه‌های استادیار معلم و بالاتر را در سال سی‌ام خدمت بدون اعمال فرآیند بازنشستگی پرداخت و با استمرار خدمت آنان تا 5 سال افزایش خدمت با رعایت سقف 65 سالگی موافقت کند.

گلایه از گارانتی لوازم خانگی
اخبار مهم روز

وضعیت لوازم خانگی ایرانی در بازار / رشد سودآوری ادامه دارد؟

صنعت لوازم‌خانگی یکی از صنایعی است که طی سال‌های پس از تحریم موفق شد با افزایش تولید، سودهای خوبی را برای سرمایه‌گذاران خود به ارمغان آورد. اما طی سال‌جاری به دلیل مشکلات عدم‌تخصیص ارز توسط دولت ریسک‌‌‌هایی به این صنعت تحمیل شد.

بحران ناکارآمدی افزایش وام مسکن
اخبار مهم روز

ادامه بحران ناکارآمدی افزایش وام مسکن

آیا افزایش سقف وام‌های مربوط به ساخت یا خرید مسکن بر بهبود شرایط متقاضیان موثر است؟ این همان سوالی است که منتقدان سیاست‌های مسکنی دولت مطرح می‌کنند.

پیش‌ بینی بورس ۱ آذر ۱۴۰۲
اخبار مهم روز

پیش‌بینی بورس فردا ۱ آذر ۱۴۰۲

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در جریان معاملات روز جاری بدون تغییر خاص رویه منفی چند روز گذشته در پیش داشت تا بازدهی بورس تهران در پایان هشتمین ماه سال صفر باشد.

قیمت دلار 30 تیر 1403
اخبار مهم روز

پیش بینی قیمت دلار فردا ۱ آذر ۱۴۰۲

قیمت دلار امروز نوسان محدودی داشت اما در نهایت با همان رقم روز گذشته بسته شد. این اسکناس امروز در جدال افزایشی و کاهشی‌های بازار، برای ساعاتی در آستانه ورود به کریدور ۴۰ هزار تومانی قرار گرفت.