آخرین اخبار روز: آبان 27, 1402 (فرمت تاریخ آرشیو روزانه)

رتبه رفاه ایرانی‌ ها
اخبار مهم روز

رتبه رفاه ایرانی‌ها چقدر سقوط کرد؟

آمارها نشان می‌دهند که شکاف بین مرفه‌ترین و کم‌رونق‌ترین کشورهای جهان در حال افزایش است. کشورهایی که در گروه دوم قرار گرفته‌اند، ناامنی بیشتر و اقتصاد رو به افول‌تری را تجربه می‌کنند.

پیش‌ بینی قیمت دلار ۲۸ آبان ۱۴۰۲
اخبار مهم روز

پیش‌بینی قیمت دلار فردا ۲۸ آبان ۱۴۰۲

قیمت دلار امروز با برگشت به کف کریدور ۵۰ هزار تومانی در روند کاهش قیمت قرار گرفت. کارشناسان اقتصادی این روند را موقتی می‌دانند و معتقدند برای هفته جاری برگشت دلار به کانال ۵۱ هزار تومانی قطعی است.

نماینده معین بندر انزلی در مجلس
اخبار مهم روز

متناسب سازی حقوق بازنشستگان تصویب شد

یک عضو هیئت رییسه کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه از تصویب متناسب سازی حقوق بازنشستگان در طول اجرای برنامه هفتم توسعه در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

انتقاد به خانه‌ های ۲۵ متری
اخبار مهم روز

تلخ و شیرین مسکن ۲۵ متری / خانه کم‌ متراژ بهتر از ملک استیجاری است

یک کارشناس حوزه مسکن با بیان اینکه در شرایط فعلی، مزایای ساخت مسکن ۲۵ متری بیش از معایب‌ آن است، گفت: ساخت این نوع مسکن در دنیا اتفاق جدیدی نیست و در شهرهایی که قیمت مسکن در آن بسیار بالا است، یکی از راههای تامین ملک مردم ساخت خانه‌های کوچک مقیاس است.

استراتژی شیائومی در صنعت خودرو
اخبار مهم روز

موبایل‌ساز معروف خودرو ساز شد + عکس

شیائومی که در صنایع ارتباطی مانند گوشی و لوازم خانگی و حوزه‌های دیگر در حال توسعه است، اکنون به نظر می‌رسد که در حال جهش به بخش خودرو است

پیش بینی روند طلای جهانی
اخبار مهم روز

منتظر گرانی طلا باشیم؟

با وجود اینکه قیمت طلا روز جمعه تغییر چندانی نداشت، اما در آستانه بیشترین افزایش قیمت هفتگی خود طی یک ماه گذشته قرار دارد.