آخرین اخبار روز: آبان 25, 1402 (فرمت تاریخ آرشیو روزانه)

انتقاد از وضعیت اقتصادی دولت
اخبار مهم روز

جهانگیرزاده نماینده مجلس: مشکلات کشور با شعار و گفتاردرمانی‌ دولت حل نمی‌شود

عباس جهانگیرزاده نماینده پارس‌آباد می‌گوید: هر کسی با تیم خودش وارد کار می‌شود و با رفیق‌بازی اداره می‌کنند. باید بگویم با رفیق‌بازی و عدم‌شایسته‌سالاری، اوضاع و احوال مملکت بهتر از این نمی‌شود.

افول رشد اقتصادی اروپا
اخبار مهم روز

افول رشد اقتصادی اروپا

کمیسیون اروپا پیش‌بینی رشد اقتصادی اتحادیه اروپا و منطقه یورو را برای سال میلادی کنونی و سال ۲۰۲۴ کاهش داد.

۱۰ بازار اول کالا های صادراتی ایران
اخبار مهم روز

۱۰ بازار اول کالاهای صادراتی ایران کدام است؟

بر اساس آمارهای منتشر شده از سوی سازمان توسعه تجارت ایران حدود ۸۸.۱ درصد کل صادرات غیرنفتی کشور، به ۱۰ کشور انجام شده که سه کشور چین، عراق و امارات متحده عربی در صدر این جدول قرار دارند.

پیش‌ بینی بورس در هفته آینده
اخبار مهم روز

ابلاغیه جدید نرخ خوراک پتروشیمی بلای جان بورس شد

 بازار سرمایه بر خلاف انتظار‌ها دو روز پایانی کارش را با روندی منفی سپری کرد و دوباره ریزشی شد، ریزشی که بار دیگر تحت تاثیر تصمیمات خلق الساعه دولت اتفاق افتاد و حالا پیش بینی را برای آینده دشوار کرده است.

اقتصاد پیکر تراشی‌ در ایران
اخبار مهم روز

اقتصاد پیکر تراشی‌ در ایران هر روز گران‌تر از دیروز

امروز جراحی‌های مربوط به پیکرتراشی به طور میانگین از ۱۵ میلیون تومان حداقل آغاز شده و متناسب با میزان عمل جراحی و وسعت ناحیه مورد نظر، تغییر می‌کند. عمل بینی که از قدیمی‌ترین و شایع‌ترین نوع جراحی‌های زیباییست نیز از ۲۰ میلیون تومان آغاز شده و بسته به تبحر پزشک و یا شهرت آن و دیگر مولفه‌ها، تا ۷۰ میلیون تومان هم در برخی از مراکز می‌رسد.

دلیل امتناع دولت از ترمیم مزد کارگری
اخبار مهم روز

امتناع دولت از ترمیم مزد کارگری / سفره کارگر با نان پر می‌شود نه با مصاحبه و آمار

دولت در این مدت، مثل نوار کهنه ضبط صوت فقط یک جمله را تکرار کرده: «طبق قول وزیر تعاون، به شرط افزایش حقوق کارکنان دولت در طول سال، مزد کارگران هم ترمیم خواهد شد.» این جمله تکراری دولت، مثل رسوبات به گل نشسته سیلاب، حالا نمایندگان مجلس را هم منفعل کرده و جواب‌های رییس فراکسیون کارگری، آن‌هم در این روز‌های ملتهب از تب انتخابات و شعاربازی و هوادارسازی نامزد‌های نمایندگی در دور جدید فعالیت مجلس، اوج استیصال است.