آخرین اخبار روز: آبان 23, 1402 (فرمت تاریخ آرشیو روزانه)

پشت پرده تعطیلی شبکه من و تو
اخبار مهم روز

چرا شبکه من و تو تعطیل می‌شود؟

شبکه من‌وتو روز گذشته یک اطلاعیه در خروجی وبسایت و شبکه‌های اجتماعی خود خطاب به بینندگان و کارکنان این شبکه قرار داد و در آن از تعطیلی شبکه تا ژانویه سال آتی خبر داد. این یک اعلام ورشکستگی علنی است اما سوال اینجاست که چه اتفاقی برای حامیان مالی این شبکه افتاده است؟

اخبار مهم روز

سازمان وظیفه عمومی فراجا: مدت خدمت سربازی تغییر نمی‌کند

سازمان وظیفه عمومی فراجا اعلام کرد با توجه به کاهش ۳ ماهه مدت خدمت دوره ضرورت که اخیرا بر این اساس ابلاغ شده است، هیچ تغییری در قوانین و مقررات خدمت وظیفه عمومی از قبیل معافیت جدید یا کاهش مدت خدمت در دستور کار نمی‌باشد.

جزییات دستمزد منطقه‌ای ۱۴۰۳
اخبار مهم روز

ترمیم دستمزد کارگران به کجا رسید؟

عضو شورای عالی کار گفت: ترمیم دستمزد کارگران در میانه سال مبنای اقتصادی دارد و با توجه به افزایش نرخ سبد معیشت و ناتوانی در کاهش محسوس نرخ تورم باید این اتفاق بیفتد.

خرید مصنوعات فاکتوردار
اخبار مهم روز

پیش بینی قیمت طلا و سکه فردا ۲۴ آبان ۱۴۰۲

قیمت طلا و سکه امروز هر سه روند کاهشی، افزایشی و خنثی را تجربه کرد. در حالی که فاکتور‌های اثرگذار بر بازار طلا هر دو افت محدودی داشتند، اما برخی قطعات سکه رشد محدودی را پشت سر گذاشتند.

سهم درآمد خانوار از یارانه
اخبار مهم روز

سهم درآمد خانوار از یارانه چقدر است؟

سهم یارانه از کل درآمد خانوار در سال ۱۳۹۶ در دهک‌های پایین درآمدی چشمگیر بوده است، اما در سال ۱۴۰۱ ا ین سهم بسیار کم و نزدیک به صفر شده است.

پیامدهای جنگ غزه
اخبار مهم روز

پیامدهای جنگ غزه بر اقتصاد اسرائیل چیست؟

پدیده‌های غیراقتصادی از جمله جنگ پیامدهای مستقیم بر اقتصاد دارند. برخی پیامدها فوری هستند به‌عنوان مثال پس از حمله غیرمنتظره حماس به اسرائیل، ارزش پول اسرائیل (شِکِل) به سرعت تضعیف شد و شاخص بورس اسرائیل فروریخت.

پیش‌بینی بورس ۲۴ آبان ۱۴۰۲
اخبار مهم روز

پیش‌بینی بورس فردا ۲۴ آبان ۱۴۰۲

امروز فولاد بیشترین تأثیر منفی را گذاشت و در بازار فردا اگر نمادهای بزرگ کنترل شوند احتمال بازگشت بازار وجود خواهد داشت.

زمان واریز یارانه جدید
اخبار مهم روز

۴ احتمال درباره تأخیر پرداخت یارانه آبان/ پای صدک‌بندی در میان است؟

چندی است از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی سخن از صدک‌بندی می‌شود؛ کلیت این کار برای تحلیل دقیق‌تر و معقول‌تر کردن عدالت بوده و عنوان می‌شود ارتباطی به قطع یارانه‌ها ندارد؛ اما کسانی که با آزمون وسع جدید به صدک‌های بالا و غیرمشمول وارد می‌شوند، یارانه آنها قطع خواهد شد.