آخرین اخبار روز: آبان 22, 1402 (فرمت تاریخ آرشیو روزانه)

طرح لغو فیلترینگ
اخبار مهم روز

فیلترینگ چه کسانی را میلیاردر می‌کند؟!

آماری رسمی از فروش فیلترشکن‌ها در ایران وجود ندارد و نمی‌توان به راحتی عدد و رقمی برای این بازار اعلام کرد اما برخی گزارش‌های غیر رسمی درآمد حاصل از فروش انواع VPN را ماهانه 5،400 میلیارد ریال اعلام کرده‌اند و حال جای سئوال است که این درآمد هنگفت به جیب چه کسانی می‌رود و چرا در نهادهای تصمیم‌گیرنده تدبیری جدی برای حل این مشکل دیده نمی‌شود؟

پیش بینی بورس ۲۳ آبان ۱۴۰۲
اخبار مهم روز

پیش بینی بورس فردا ۲۳ آبان ۱۴۰۲

در پایان معاملات امروز(22 آبان) دماسنج اصلی تالار شیشه‌ای با رشد ۰.۱۱ درصدی در سطح دو میلیون و ۵۴ هزار و ۴۸۲ واحدی قرار گرفت. فردا بازار باز هم مثبت خواهد شد؟

اظهارنظر عجیب از وضعیت قیمت‌گذاری خودرو
اخبار مهم روز

گلایه فعالان اقتصادی از اظهارنظر افراد غیرمرتبط با صنعت خودرو

در جدیدترین مورد شاهد یک اظهارنظر عجیب و جنجالی درباره خودرو از سوی یک نهاد غیرمرتبط بوده‌ایم. این بار ستاد امر به معروف و نهی از منکر عزم خود را جزم کرده تا به انتقاد از وضعیت قیمت‌گذاری خودرو در کشور بپردازد.

پیش‌ بینی قیمت دلار ۲۳ آبان ۱۴۰۲
اخبار مهم روز

پیش‌بینی قیمت دلار فردا ۲۳ آبان ۱۴۰۲

قیمت دلار امروز برای سومین روز متوالی با نوسان محدود معامله شد. در حالی که تنش در منطقه خاورمیانه همچنان پابرجاست اما سیاست‌گذار در تلاش است اخبار این حوزه، معاملات بازار ارز را تحت تاثیر قرار ندهد.

رتبه ایران در اقتصاد جهان
اخبار مهم روز

واکاوی رتبه ایران در اقتصاد جهان

شقاقی‌شهری با تاکید بر اینکه ایران در حال حاضر رتبه بیستم اقتصاد دنیا را دارد، گفت: عدد تولید ناخالص داخلی (به قدرت برابری خرید و به قیمت ثابت سال ۲۰۱۷) برای ایران ۱۳۵۵ میلیارد دلار بوده و این عدد نشان‌دهنده قدرت اقتصادی ایران در مقایسه با سایر کشورهاست و از این لحاظ از کشور‌های عربستان و ترکیه در منطقه عقب ماندیم.

زمان پرداخت عیدی کارگران
اخبار مهم روز

تکلیف افزایش حقوق کارگران در نیمه دوم سال مشخص شد

 هر چند پیش از این برخی معتقدند بودند امکان افزایش حقوق در نیمه دوم سال وجود دارد و می‌توان دو بار جلسات شورای عالی کار را در سال تشکیل داد اما آنچه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت، آب پاکی را روی دست کارمندان و کارگران ریخت .

پشت پرده تعطیلی شبکه من و تو
اخبار مهم روز

شبکه من و تو تعطیل می‌شود

 شبکه من و تو که یکی از رسانه‌های جریان ضدایران است و به‌عنوان رسانه رپورتاژی سلطنت‌طلبان و بهائیت در ایران شناخته می‌شد، در پیامی که در کانال تلگرامی خود منتشر کرد، از احتمال تعطیلی این شبکه خبر داد.