آخرین اخبار روز: آبان 3, 1402 (فرمت تاریخ آرشیو روزانه)

افزایش قیمت نان در برخی استان‌ ها
اخبار مهم روز

گرانی نان در راه است؟

وزیر کشور گفت: دولت قیمت آرد و نان را افزایش نداده است؛ در برخی استان‌ها برای متناسب سازی و حل مشکلات اقتصادی نانوا‌ها تصمیم گرفته شد که ۱۵، ۲۰ تا ۳۰ درصد قیمت نان افزایش یابد، شورا‌های آرد و نان در استان‌ها این افزایش قیمت را مصوب کردند.

بیشترین و کمترین چک‌ های برگشتی
اخبار مهم روز

کدام استان بیشترین چک برگشتی را دارد؟

داده‌های گزارش بانک مرکزی حاکی از آن هستند که با وجود افزایش تمایل مردم و کسب‌وکار‌ها برای استفاده از چک در مبادلات، بخش بیشتری از چک‌های صادرشده، برگشت خورده‌اند و روند صعودی آمار چک‌های برگشتی که از ابتدای سال جاری آغاز شده بود، در مردادماه نیز ادامه یافته است.

معضل کمبود معلم در کشور
اخبار مهم روز

چرا کمبود معلم در کشور تبدیل به معضل شد؟

شاید نخستین گام برای درک این که اصلا چرا کمبود معلم در کشور تبدیل به دغدغه شده است و این دغدغه تا چه حد جدی به نظر می‌رسد، نگاهی به آمار و ارقام این حوزه و بررسی وضعیت استخدام معلمان باشد.

پیش‌ بینی قیمت دلار ۲۸ دی ۱۴۰۲
اخبار مهم روز

قیمت دلار امروز 3 آبان 1402

قیمت دلار امروز کار خود را با کمی افزایش آغاز کرد و دلار در معاملات بازار آزاد به قیمت 50 هزار و 800 تومان رسید. قیمتی که به گفته معامله‌گران سقف مقاومتی دلار است. اما آیا دلار این سقف را می‌شکند؟

پایان بورس 3 آبان 1402
اخبار مهم روز

پایان بورس امروز 3 آبان 1402

بورس اوراق بهادار تهران امروز در آخرین روز کاری هفته روند تقریبا آرامی به خود گرفت و شاخص کل در پایان معاملات با افزایش 1733 واحد به رقم 2 میلیون و 2073 واحد رسید.