آخرین اخبار روز: مهر 30, 1402 (فرمت تاریخ آرشیو روزانه)

مهمترین عوامل جذب سرمایه‌
اخبار مهم روز

مهمترین عوامل جذب سرمایه‌ چیست؟

عضو هیئت علمی دانشگاه خوارزمی تاکید کرد: برای کنترل وکاهش تورم که زمینه ساز ثبات اقتصادی و ورود سرمایه‌ها به اقتصاد ایران است باید زیر ساخت‌های سرمایه گذاری در اقتصاد ایران ایجاد شود.

رهن خانه با 300 میلیون در تهران
اخبار مهم روز

زنگ خطر بازار مسکن به صدا درآمد

پس از وقفه‌ای هشت ماهه در انتشار گزارش‌های ماهانه متوسط قیمت مسکن در تهران، مرکز آمار ایران در روز گذشته اقدام به ارائه گزارش بازار مسکن تهران در شهریور سال جاری کرد.

نرخ بیکاری پاییز ۱۴۰۲
اخبار مهم روز

کاهش نرخ بیکاری نشانه پویایی اقتصاد است؟

یک اقتصاددان درخصوص آمار منتشرشده در رابطه با کاهش نرخ بیکاری گفت: زمانی مشکلات معیشتی نیروی کار برطرف خواهد شد و میتوانیم دلخوش به آمار کاهش نرخ بیکاری باشیم که شاهد بهبود جذب سرمایه در کشور و نهایتا بالارفتن قدرت خرید شاغلان باشیم.

نظر وزیر صمت درباره واردات خودرو
اخبار مهم روز

وزیر صمت: احتکار خودرو در کار نیست

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه اگر تعزیرات حکومتی احتکار را تایید کرده باید با آن برخورد قضایی کند، گفت: از نظر من در حال حاضر احتکاری در کار نیست و خودروها در حال تحویل به مردم هستند.

وضعیت سهمیه‌ بندی شیر خشک
اخبار مهم روز

ماجرای دریافت شیرخشک با کالابرگ چیست؟

معاون وزیر صمت با اشاره به اینکه از سوی وزیر صمت در هیئت دولت پیشنهاد دادیم که یارانه شیر خشک روی محصول نهایی و به مصرف کننده نهایی در قالب کالابرگ الکترونیک اختصاص پیدا کند، گفت: تا زمانی که شیوه فعلی ادامه دارد، باید نظارت‌ها تشدید شود که صرفا فروش شیرخشک در داروخانه‌ها و شبکه فروش رسمی مورد تایید وزارت بهداشت انجام شود.

واریزی بازنشستگان
اخبار مهم روز

بازنشستگان چگونه وام ۲۰ میلیون تومانی بگیرند؟

رئیس کانون عالی بازنشستگان کارگری کشور درباره پرداخت وام ۲۰ میلیون تومانی در مرحله چهارم گفت: زمان ثبت‌نام مرحله چهارم وام تا ۳۰ مهرماه تکمیل و پرداخت آن آبان‌ماه انجام خواهد شد.

حق‌الزحمه اضافه تدریس معلمان
اخبار مهم روز

وعده دولت رئیسی برای رفع کمبود معلم در مدارس به کجا رسید؟

در جلسه غیر علنی امورز مجلس، وزیر آموزش و پرورش و روسای سازمان های اداری و استخدامی و برنامه و بودجه وعده دادند تا با توجه به آغاز سال تحصیلی، هرچه زودتر مشکل حق التدریسی معلمان بازنشسته و خرید خدمت حل شود .