آخرین اخبار روز: مهر 24, 1402 (فرمت تاریخ آرشیو روزانه)

درخواست پوتین از رئیسی
اخبار مهم روز

درخواست فوری پوتین از ابراهیم رئیسی + جزئیات

سیدابراهیم رئیسی بعد از ظهر امروز دوشنبه در گفتگوی تلفنی با آقای «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه، ضمن ابراز خرسندی از روند رو به گسترش تعاملات دو کشور در عرصه‌های اقتصادی و تجاری، بر ضرورت تسریع در پیشبرد همکاری‌های فیمابین، به‌ویژه در زمینه‌های انرژی و حمل و نقل تاکید کرد.

بزرگترین مافیای بازار مسکن
اخبار مهم روز

چرا بانک‌ها وام ساخت مسکن نمی‌دهند؟

جدیدترین گزارش‌ها از میزان اعطای وام‌های نهضت ملی مسکن نشان می‌دهد، مطابق با روند دو سال گذشته پیشرفتی در میزان پرداخت تسهیلات مسکن از سوی بانک‌ها ایجاد نشده است. اما دلیل مهجور بودن مسکن در زمینه ارائه تسهیلات چیست؟

لاتاری ایران‌ خودرو
اخبار مهم روز

هیچ مرجع رسمی احتکار در ایران خودرو را تایید نکرده است

گروه صنعتی ایران‌خودرو ضمن انتقاد از انتشار برخی مطالب جهت‌دار و تخریبی در خبرگزاری‌های کشور، تاکید کرده ادعای احتکار در ایران خودرو که توسط برخی از این رسانه‌ها مطرح شده از سوی هیچ مرجع رسمی تایید نشده است.

زمان ثبت اولین معامله در بورس بین الملل
اخبار مهم روز

خبر جدید از زمان ثبت اولین معامله در بورس بین الملل

کسی مخالف بورس بین الملل نیست اما در بخش‌هایی مانند چیستی و اهداف آن ممکن است اتفاق نظر وجود نداشته باشد و یکی از چالش‌ها این است که تجربه مشابه در کشور در این حوزه وجود ندارد به همین سبب باید ابعاد مختلف آن سنجیده شود.

بورس 24 مهر 1402
اخبار مهم روز

پایان بورس امروز 24 مهر 1402

معاملات بورس تهران امروز وضعیت بهتری را نسبت به روزهای گذشته تجربه کرد؛ به‌نحوی که شاخص‌های این بازار رشد کردند و شرکت‌ها با رشد قیمت سهام روبرو بودند.

شرایط واردات اتوبوس و کشنده
اخبار مهم روز

شرایط واردات اتوبوس و کشنده اعلام شد

نمایندگان در جلسه علنی امروز (دوشنبه ۲۴ مهر ماه) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی جزییات لایحه برنامه هفتم توسعه، با بند الحاقی یک ماده ۵۹ این لایحه موافقت کردند.

رشد قیمت مسکن
اخبار مهم روز

بررسی بازار آپارتمان‌های پرتقاضا در تهران

آپارتمان‌‌‌های ۵ تا ۱۰ سال ساخت به واسطه اینکه قدری از حباب قیمت آنها نسبت به واحدهای نوساز کاسته شده است از آپارتمان های پرتقاضا در بازار مسکن پایتخت محسوب می‌شوند.

اتصال فعالان اقتصادی به سامانه مودیان
اخبار مهم روز

خاندوزی: بسته وصول مطالبات غیر جاری بانک‌ها تا پایان سال تمدید شد

وزیر اقتصاد با تمدید بسته وصول مطالبات غیر جاری بانک‌ها تا پایان سال موافقت کرد؛ پیش از این مهلت بخشش وجه التزام تاخیر تادیه دین موضوع بسته وصول مطالبات غیر جاری تا پایان شهریور سال جاری تمدید شده بود.