آخرین اخبار روز: مهر 16, 1402 (فرمت تاریخ آرشیو روزانه)

انتقاد به عملکرد‌ دولت سیزدهم
اخبار ویژه

علیرضا بیگی: سالانه 11 میلیارد دلار سرمایه از کشور خارج می‌شود

احمد علیرضابیگی نماینده تبریز می‌گوید: باید به سمت مشارکت‌پذیری با مردم برویم. مردم سرمایه قابل توجه‌ای دارند و نقدینگی در حد بالایی در دست‌شان است؛ این در حالی است که همه بازار‌های ما دچار رکود شده‌اند و خروج سالیانه ۱۱ میلیارد دلار سرمایه از کشور اتفاق می‌افتد.

تبادل چک‌ های صیادی قدیمی
اخبار مهم روز

خبر مهم برای دارندگان چک‌های قدیمی

مشتریان شبکه بانکی می‌توانند ضمن مراجعه به شعب و تحویل دسته‌چک‌های قدیمی نسبت به دریافت دسته‌چک‌های صیادی جدید بنفش رنگ اقدام کنند.

فروش مسکن متری در بورس
اخبار مهم روز

خبرهای جدید عشقی از فروش مسکن متری در بورس

رییس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: صندوق املاک و مستغلات راه‌اندازی شد و در سه ماه گذشته پیش فروش متری و دستورالعمل سلف مسکن آماده شد و تا یک هفته روی سایت است و تا هفته آینده پس از جمع‌بندی نهایی در اولین جلسه هیات مدیره تصویب خواهد شد.

تعیین تکلیف چانگان
اخبار مهم روز

تغییر در یک مدل خودرو وارداتی در سامانه یکپارچه

سامانه یکپارچه خودرو در اطلاعیه‌ای جدید اعلام کرد: آن دسته از ثبت‌نام‌کنندگان خودروهای چانگان وارداتی که هنوز از سوی سایپا پیامک دعوتنامه دریافت نکرده‌اند، از امروز (یکشنبه ۱۶ مهر ماه) به مدت دو روز فرصت دارند تا در صورت تمایل خودروی چانگان خود را با خودروهایی که در مراحل بعدی عرضه می‌شوند، تغییر دهند؛ در غیر این صورت در لیست انتظار شرکت سایپا باقی می‌مانند.

حداقل دستمزد ماهانه
اخبار ویژه

کدام کشور بالاترین دستمزد را دارد؟

در این روزها صحبت از حداقل دستمزد در ایران بسیار داغ شده است. علت آن هم به تورم بالای اقتصاد کشورمان برمی‌گردد که به افت رفاه گروه‌های کم‌درآمد دامن زده است. اما در دیگر کشورها وضع چگونه است؟