پایان بورس امروز 10 مهر 1402

بنر خرید طلا
خرید طلا و سکه بدون کارمزد و مالیات / فقط ثبت نام کن تا با شما تماس بگیریم
شاخص کل بورس امروز خلاف جهت روزهای گذشته حرکت کرد و مثبت شد اما این رشد، تنها 359 واحد بود. این در حالی است که شاخص هم‌وزن به‌عنوان نماینده شرکت‌های کوچک و متوسط، روز خوبی را ثبت کرد.
پایان بورس 10 مهر 1402
کیان آنلاین– تجارت نیوز در گزارشی نوشت: شاخص کل بورس در آستانه تعطیلات میانه هفته، درجا زد و با رشد 359 واحدی معادل 0.02 درصد بالا رفت. شاخص هم‌وزن اما وضعیت بهتری داشت و با رشد دو هزار و 306 واحدی معادل 0.32 درصد رشد کرد. شاخص کل فرابورس نیز مثبت بود اما تنها 61 واحد بالا رفت و کم‌رمق جلوه کرد.

پایان بورس امروز 10 مهر 1402

مسیر شاخص‌ها

امروز نمادهای شستا، وبملت و ونوین بیشترین تاثیر مثبت و نمادهای فارس، فولاد، کگل و وتجارت بیشترین تاثیر منفی را در شاخص کل بورس داشتند. نبرد نمادهای بزرگ بازار در نهایت به درجا زدن شاخص کل بورس منجر شد. در این روز همچنین ثشاهد، تکاردان، خگستر، حفارس، خودرو، سصفها و وبملت پرتراکنش‌ترین نمادهای بورسی بودند.

در همین حال نمادهای زاگرس، وسپهر، فرابورس، دی، آریا و غصینو بیشترین تاثیر مثبت و نماد هرمز بیشترین تاثیر منفی را در شاخص کل فرابورس داشتند. همچنین نمادهای دی، زملارد، بمولد، خاور، فن‌افزار، کرمان و نیان پرتراکنش‌ترین نمادهای فرابورسی بودند.

ارزش و حجم معاملات

امروز بورس تهران شاهد معاملاتی به ارزش چهار هزار و 564 میلیارد تومان بود. فرابورس نیز امروز معاملاتی به ارزش 185 هزار و 260 میلیارد تومان را تجربه کرد که البته از این میزان تنها 625 میلیارد تومان مختص معاملات سهام بوده است.

ارزش معاملات خرد بازار سهام (مجموع معاملات سهام، حق تقدم و صندوق‌های سهامی بورس و فرابورس) امروز به چهار هزار و 462 میلیارد تومان رسید.

در همین حال بازار سهام امروز شاهد خروج 23 میلیارد تومان پول حقیقی به سهام، صندوق‌های سهامی و حق‌تقدم‌ها بود. این در حالی بود که صندوق‌های درآمد ثابت بیش از 100 میلیارد تومان پول حقیقی جذب کردند.

گفتنی است حجم معاملات خرد سهام، حق تقدم و صندوق‌های سهامی هم امروز 7.5 میلیارد برگه سهم بود.

 

مطالبی برای مطالعه بیشتر در همین زمینه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سرمایه گذاری با سود 40% تضمین شده
محل تبلیغات شما