آخرین اخبار روز: مهر 1, 1402 (فرمت تاریخ آرشیو روزانه)

مقصد جدید مستاجر‌های شمال پایتخت
اخبار مهم روز

مقصد جدید مستاجر‌های شمال پایتخت کجاست؟

اگرچه این دو منطقه پیش‌تر نیز جزو مناطق پرتقاضا برای خرید و اجاره واحد‌های مسکونی بودند، اما تابستان امسال، مهاجرت از مناطق نیمه شمالی به این دو منطقه بیشتر شد.

سوغاتی‌ رئیسی از نیویورک
اخبار مهم روز

حواشی سوغاتی‌های رئیسی از نیویورک

روز پنجشنبه در جریان بازگشت کاروان ابراهیم رئیسی از نیویورک، اعلام شد که او با خود سه‌هزار‌و ۵۰۶ لوح گل‌نوشته مربوط به دوران هخامنشیان را به ایران آورده است.

کاهش فروش خودرو سازان
اخبار مهم روز

فروش خودروسازان کاهش یافت

در مرداد سال ۱۴۰۲ شاخص فروش رشته فعالیت خودرو و قطعات برمبنای شرکتهای بورسی نسبت به ماه مشابه سال قبل کاهش ۳۰.۵درصدی و نسبت به ماه قبل کاهش ۴۱.۸درصدی داشته است.

عوامل موثر ثبات بازار ارز
اخبار مهم روز

پیش‌بینی قیمت دلار در نیمه دوم سال

نمودار قیمتی حاکی از آن است که در طول ۳ ماه تابستان، دلار در اغلب روز‌ها در رفت و برگشت میان کانال ۴۸ و ۴۹ هزار تومان بوده است و تنها در چند روز، کانال ۵۰ هزار تومان را هم به خود دید.

قیمت بنزین در سال ۱۴۰۳
اخبار ویژه

کشف قیمت بنزین در بورس؟

حامیان افزایش قیمت بنزین که پیش از این با نگرانی موضوع وجود «یارانه پنهان» در حوزه انرژی را رسانه‌ای کردند و خواستار حذف آن شدند، این بار خواهان تعیین قیمت انرژی در نظام بازار شده‌اند تا قیمت‌ها با تکیه بر تقاضای واقعی مصرف‌کنندگان به صورت منصفانه تعیین شود. روش علمی از نگاه آن‌ها کشف قیمت در تابلوی بورس است.

قیمت خرید خانه در تهرانسر
اخبار مهم روز

برای خرید خانه در تهرانسر چقدر بودجه لازم است؟

تهرانسر یکی از محله‌های محدوده غرب تهران محسوب می‌شود که در منطقه 21 شهرداری تهران قرار گرفته است و متقاضیان می‌توانند خانه‌هایی با متراژ گوناگون در آن خریداری کنند. اما کف و سقف قیمت آپارتمان در تهرانسر چقدر است؟

تعویق مطالبات گندمکاران
اخبار مهم روز

چرا پرداخت مطالبات گندمکاران تعویق افتاد؟

رئیس بنیاد ملی گندمکاران گفت: پایان شهریور که دولتی ها برای پرداخت پول گندمکاران گفته بودند، رسید و مطالبات کشاورزان پرداخت نشد در حالی‌که بر اساس قانون دولت موظف است 24 ساعت پس از تحویل گندم پول کشاورز را بپردازد.