آخرین اخبار روز: شهریور 29, 1402 (فرمت تاریخ آرشیو روزانه)

شرایط فروش شاهین
اخبار مهم روز

قیمت شاهین در روسیه چقدر است؟

چرا در بازار خودروی روسیه که خودروهای چینی با قیمت کمتری حضور دارند مردم روسیه باید به سراغ شاهین با این قیمت گزاف بیایند. حال قیمت شاهین در روسیه چقدر است؟

شارژ نهضت ملی مسکن
اخبار مهم روز

نهضت ملی مسکن شارژ می‌شود؟

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید به تازگی خبر داده است که چهار شهر جدید وارد فاز عملیاتی شده‌اند. به گفته علیرضا جعفری، احداث این شهرها در راستای ایجاد ظرفیت برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن صورت می‌گیرد.

مافیای گرانی اینترنت در ایران
اقتصادی

چگونه کار اینترنتی پیدا کنیم؟

پدر و مادران همیشه به ما توصیه می‌کردند که دنبال تحصیل باشیم تا به بهترین دانشگاه‌ها رفته و رشته‌های برتر را انتخاب نماییم اما امروزه اوضاع عوض شده با گوشی دستتان می‌توانید کاری مناسب بدون تحصیلات در خانه داشته باشید. اما چگونه کار اینترنتی پیدا کنیم؟

پیش‌بینی بورس۲۲ آبان ۱۴۰۲
اخبار مهم روز

پایان بورس امروز 29 شهریور 1402

شب گذشته بود که رونالدو و یارانش از سری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم پرسپولیس رفتند و با دو گل صف خرید سهام این تیم را در هم شکستند. گفتنی است سهام باشگاه پرسپولیس از هفته دوم شهریورماه صف خرید بود و امروز تقاضای آن جمع شد.

تقاضا برای سرمایه‌گذاری در بازار طلا
اخبار ویژه

بهترین زمان خرید طلا و سکه کی است؟

نایب رئیس سابق اتحادیه طلا و جواهر تهران می‌گوید: اگرچه نرخ ارز یکی از عوامل اصلی قیمت طلا و سکه است، اما در روز‌های اخیر بازار طلای کشور بیشتر تحت تاثیر تحولات سیاسی و اقتصادی کشور تا توجه به قیمت جهانی طلا بود.