آخرین اخبار روز: شهریور 28, 1402 (فرمت تاریخ آرشیو روزانه)

اثر سفر رئیسی بر قیمت دلار
اخبار مهم روز

سفر رئیسی بر قیمت دلار اثر می‌گذارد؟

ماجرای آزادسازی دلارهای بلوکه شده و آزادی زندانیان دو تابعیتی روز گذشته به ایستگاه پایانی رسید. اما نکته این بود که قیمت دلار روز گذشته تغییر خاصی نکرد.

فروش خودرو های ضبط شده
اخبار مهم روز

خودروهای ضبط شده به فروش می‌رسند

مدیر کل سازمان اموال تملیکی استان تهران گفت: تعداد ۳۵۶ دستگاه خودرو قاچاق در اختیار سازمان اموال تملیکی استان تهران قرار دارد که در آینده نزدیک ۱۰۵ دستگاه پس از تاییدیه استاندارد و محیط زیست به مزایده گذاشته می‌شود.

درآمد هتل اسپیناس از حضور رونالدو
اخبار ویژه

درآمد هتل اسپیناس از حضور رونالدو چقدر است؟

خرج که از کیسه مهمان بود حاتم طائی شدن آسان بود. از ابتدای مشخص شدن رویارویی النصر عربستان با پرسپولیس ایران، بحث درباره کمیت و کیفیت حضور کریستیانو رونالدو در ایران، به اوج خود رسید.

ادعای صادرات مجموعه اقامتی
اخبار ویژه

ادعای عبدالملکی برای صادرات مجموعه اقامتی از مناطق آزاد چقدر واقعی است؟

در حالی که وعده دولت سیزدهم مبنی بر ساخت چهار میلیون مسکن همچنان راه به جایی نبرده، حجت‌ا… عبدالملکی، دبیر شورای عالی مناطق آزاد، در جدیدترین اظهارات خود مدعی صادرات مجموعه اقامتی پنج ستاره از مناطق آزاد ایران شد.

پایان بورس 10 مهر 1402
اخبار مهم روز

پایان بورس امروز 28 شهریور 1402

نگاهی به روند معاملات امروز نشان می‌دهد که کلیت سهم‌های بازار گارد نزولی به خود گرفته‌ است. به طوری که میانگین هم‌وزن تمامی سهم‌های بازار بیشتر از 0.2 درصد کاهش داشتند.

صدور سند واحدهای 25 متری
اخبار ویژه

صدور سند مشاع برای واحدهای 25 متری!

ساخت خانه‌های 25 متری علاوه بر انتقاداتی که بر آن وارد است شبهاتی نیز دارد. یکی از بزرگترین این شبهات مسائل مربوط به نوع مجوز و معمای صدور سند مالکیت قطعی برای خریداران است.

خرید و فروش مسکن با طلا و ارز
اخبار مهم روز

حق کمیسیون مشاوران املاک چقدر است؟

سقف نرخ کارمزد دریافتی واحدهای صنفی در هر شهر براساس مصوبه کمیسیون نظارت همان شهرستان تعیین می‌شود و هرگونه تخطی از آن قابلیت شکایت و پیگیری دارد.