آخرین اخبار روز: شهریور 27, 1402 (فرمت تاریخ آرشیو روزانه)

حادثه انفجار گرگان
اخبار ویژه

جزییات حادثه انفجار گرگان

مردم گرگان با حادثه‌ای شبیه به موشک‌باران صبح روز دوشنبه خود را آغاز کردند. اخبار رسمی در توضیح این حادثه ضد و نقیض است اما دو سناریو درباره آن محتمل است.

پیش‌ بینی بورس ۱ آذر ۱۴۰۲
اخبار مهم روز

گزارش بورس امروز 27 شهریور 1402

بررسی معاملات امروز بورس نشان می‌دهد شاخص کل در ابتدای معاملات روندی صعودی اما ضعیف و پس از آن مسیری نزولی داشته است. نگاهی به اخبار امروز حاکی است نزول امروز بورس احتمالا از دو عامل اقتصادی و غیراقتصادی سرچشمه گرفته است.

شرط جدید پرداخت پاداش مدیران بانک‌ ها
اخبار مهم روز

شرط جدید پرداخت پاداش مدیران بانک‌ها و شرکت‌های دولتی + بخشنامه

دستورالعمل ساماندهی حقوق و مزایای مدیران عامل و اعضای هیات مدیره، هیات عامل شرکت های دولتی، بانکها و موسسات انتفاعی وابسته به دولت و شرکتهای تابع و وابسته به آنها و شرکت های تحت مدیریت دولت، اصلاح و ابلاغ شد.

کاهش قدرت خرید مردم
اخبار ویژه

چرا دولت شرایط اقتصادی کنونی را برای مردم تحلیل نمی‌کند؟!

وضعیت اقتصادی ایران چگونه است؟ این سوالی است که هم مردم عادی و هم فعالان اقتصادی به دنبال پاسخ آن هستند. آمارهای دولتی می‌گوید شرایط مطلوب است و تجربه اقتصادی مردم بیانگر این است که شرایط چندان مساعد نیست. اما واقعیت چیست؟

پیامد‌ های شهادت رئیسی
اخبار ویژه

۵ فرصت که رئیس‌جمهور در نیویورک باید از آن استفاده کند

تحلیلگر مسائل بین‌الملل گفت: ۵ فرصت در جریان سفر رئیس‌جمهور به نیویورک وجود دارد که می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. اما من به طور کلی اعتقاد ندارم که در یک سفر می‌توان دستاوردی درست کرد. ما در ایران عادت داریم دستاوردسازی کنیم وگرنه سفر می‌تواند زمینه‌ساز خوبی شود.