آخرین اخبار روز: شهریور 26, 1402 (فرمت تاریخ آرشیو روزانه)

مصوبه فروش آنلاین دارو
اخبار مهم روز

مصوبه فروش آنلاین دارو ابطال شد؟

رییس سازمان غذا و دارو گفت:در بحث عرضه دارو در پلتفرم‌ها مصوبه‌ای علی‌رغم مخالفت سازمان غذا و دارو مطرح شد، ما مخالف بودیم زیرا پلتفرم‌های فعلی فعال در فروش اینترنتی دارو غیرقانونی فعالیت می‌کنند و مجوزی از وزارت بهداشت ندارند و مسیر عرضه نادرستی دارند و توصیه کردیم مسیر قانونی با دستورالعمل مشخص در پیش بگیرند.

قیمت خرید تضمینی کلزا
اخبار مهم روز

قیمت خرید تضمینی کلزا چقدر است؟

در حالی مسئولان وزارت جهاد کشاورزی نرخ خرید تضمینی کلزا را دو برابر گندم عنوان می کنند که هنوز قیمت رسمی گندم را اعلام نکرده‌اند بنابراین برای پیدا کردن قیمت جدید ابتدا باید معادلات دو مجهولی طرح شده از سوی مسئولان را حل کنید.

کاهش نرخ تورم در عربستان
اخبار ویژه

چرا نرخ تورم در عربستان کاهش یافت؟

داده‌های رسمی در عربستان نشان می‌دهند که یکی از عوامل موثر در کاهش تورم این کشور، کاهش قیمت اثاثیه، لوازم خانگی و هزینه‌های نگهداری بوده که در آگوست نسبت به جولای 0.3 درصد کاهش داشته است.

قیمت‌گذاری شورای رقابت
اخبار مهم روز

ارزش این آپشن کوئیک 120 میلیون است

قیمت تازه برخی خودروهای جدید و محصولات آپشن‌دار در شرایطی از سوی شورای رقابت تعیین شد که به نظر می‌رسد اصلاح قیمت خودرو به‌صورت زیرپوستی از سوی این شورا کلید خورده است.

وضعیت ساخت و ساز مسکن
اخبار ویژه

آیا دولت می‌تواند سالی یک میلیون مسکن بسازد؟

دولت مدتهاست واقع‌بینی خود را نسبت به حقیقت تلخ بازار مسکن از دست داده است و آخرین نسخه از لایحه برنامه هفتم نیز گواهی بر این امر است. دولت در این برنامه سه طرح برای ساخت و ساز تدارک دیده است که با توجه به شرایط فعلی اقتصاد کشور هر سه مورد نیز چندان محتمل به نظر نمی‌رسند.

ارزان شدن روغن نباتی
اخبار مهم روز

روغن نباتی ارزان شد؟

با توجه به کاهش قیمت جهانی انواع روغن خام نسبت به مقطع اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها، سازمان حمایت با هماهنگی انجمن صنفی صنایع روغن نباتی و کارخانجات تولیدی، قیمت انواع روغن نباتی مصارف صنف، صنعت و خانوار را کاهش داد.