آخرین اخبار روز: شهریور 25, 1402 (فرمت تاریخ آرشیو روزانه)

قیمت واحد‌ های مسکن ۲۵ متری
اخبار ویژه

چرا ایده ساخت مسکن ۲۵ متری در نطفه خفه شد؟!

به تازگی انتشار خبر ساخت 1800 میکرو آپارتمان یا مسکن اقتصادیِ 25 متری توسط یک مجموعه تعاونی انبوه ساز در منطقه 19 تهران که بنا به گفته مدیر این طرح قرار است با قیمتی پایین تر از یک میلیارد تومان و به صورت مبله و با اثاثیه حداقلی زندگی به متقاضیان تحویل داده شود، جنجال های زیادی را در فضای خبری و به طور خاص بازار مسکن کشورمان ایجاد کرده است.

قیمت خودرو‌ های ایران خودرو 13 مهر ۱۴۰۲
اخبار مهم روز

آینده بازار خودرو چه می‌شود؟

بازار خودرو در چند سال اخیر و به ویژه در نیمه دوم سال 1401 حواشی زیادی را با خود به دنبال داشت، به نحوی که افزایش قیمت بی‌منطق خودرو به موضوعی عادی تبدیل شده بود. گرچه در نیمه اول سال جاری رکود به سناریوی اصلی بازار تبدیل، اما آیا در نیمه دوم سال هم چنین شرایطی ادامه خواهد داشت؟

پیش بینی بورس ۲۳ آبان ۱۴۰۲
اخبار مهم روز

پیش بینی بورس 26 شهریور 1402

جو مثبت حاصل از افزایش قیمت برخی خودروها، انتظار را برای لیدر شدن گروه خودرویی افزایش داده است. پمپاژ اخبار مثبت ناشی از فرموله شدن نرخ خوراک و همچنین حذف ارز 28 هزار و 500 تومانی از محاسبات نرخ پایه محصولات پتروشیمی و پالایشی در بورس کالا، سهامداران را برای رقم زدن هفته‌ای مثبت آماده می‌سازد.

قیمت مرغ 10 دی 1402
اخبار ویژه

تصمیمات دولتی صنعت مرغ را از پای در آورد

ایران از یک کشور صادرکننده مرغ، به کشوری واردکننده بدل شده است. این گفته یکی از تولیدکنندگان صنعت است. به گفته او، تولیدکنندگان دیگر رمقی برای فعالیت ندارند و تصمیمات دولتی به باری بر دوش آنان بدل شده است.

اخبار مهم روز

دلار در کریدور جدید پیشروی می‌کند؟

قیمت دلار در روز‌های پایانی هفته گذشته منطقه حساس سیاست‌گذار را درنوردید و وارد کریدور ۵۰ هزار تومانی شد. با توجه به پایان نشست شورای حکام و عدم صدور قطعنامه علیه ایران، آیا قیمت دلار در کریدور جدید بالا می‌رود؟

اعلام نرخ بیمه زنان خانه‌ دار
اخبار مهم روز

نرخ حق بیمه زنان خانه‌دار اعلام شد

سرپرست معاونت تعهدات بیمه‌ای اداره‌کل تأمین اجتماعی غرب تهران اظهار کرد: زنان خانه‌دار می‌توانند با انتخاب یکی از سه نرخ ۱۲ درصد با حق بیمه ماهیانه ۶۳۶ هزار تومان، ۱۴ درصد با حق بیمه ماهیانه ۷۴۳ هزار تومان و یا ۱۸ درصد با حق بیمه ماهیانه ۹۵۵ هزار تومان به عنوان بیمه شده اصلی، تحت‌پوشش خدمات سازمان تأمین اجتماعی قرار گیرند.

ناکارآمدی تصمیم‌ های اقتصادی دولت
اخبار ویژه

تصمیم‌های اقتصادی دولت سیزدهم مشکلات را دو چندان کرد

محمدحسن آصفری گفت: بعضی تصمیمات اقتصادی که در دولت سیزدهم گرفته شد، متاسفانه تصمیمات درستی نبوده و این موضوع، شرایط را بدتر کرده است و در ادامه، گرانی‌ها را در جامعه بالا برد، هرچند در گذشته هم این روال را دیده بودیم، اما متاسفانه در این ماه‌ها، سرعت گرانی کالا‌ها بیشتر شده است.

خرید دلار سهمیه‌ ای
اخبار مهم روز

دلار سهمیه‌ ای بخریم یا نه؟

سال گذشته اجاره کارت‌های ملی در بازار دلار رونق داشت و خریداران و فروشندگان سود بالایی از خرید دلار سهمیه‌ای کسب می‌کردند. اما آیا خرید دلار سهمیه‌ای هنوز هم سودآور است؟