عضو کمیسیون عمران مجلس: ساخت مسکن 25 متری مورد تایید نیست

بنر خرید طلا
خرید طلا و سکه بدون کارمزد و مالیات / فقط ثبت نام کن تا با شما تماس بگیریم
عضو کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر این‌که ساخت مسکن ۲۵ متری مورد تایید نیست، گفت: شهرداری و وزارت راه ایده مسکن ۲۵ متری را تایید نمی‌کنند و این طرح اجرا نمی‌شود.
وضعیت پرداخت تسهیلات مسکن

کیان آنلاین– تسنیم در گزارشی نوشت: اقبال شاکری، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه هیچ مرجع رسمی در کشور با ساخت واحدهای مسکن 25 متری موافق نیست، اظهار کرد: به هیچ عنوان ساخت منزل مسکونی برای سکونت دائمی با متراژی کمتر از 75 را صحیح نمی دانیم. چرا که ساخت مسکن با متراژی کمتر از این میزان در حقیقت آسیب به مبنای خانواده است.

وی با اشاره به اینکه طرح ساخت مسکن 25 متری صرفا یک ایده از سمت بخش خصوصی بوده است، ادامه داد: برای اقامت‌های کوتاه‌مدت، هتل آپارتمان‌ها و سایر واحدهای رفاهی و مسکونی کوتاه‌مدت در تهران وجود دارد.

وی افزود: بنابراین قاطعانه باید گفت که به هیچ عنوان شهرداری تهران و حتی وزارت راه و شهرسازی ایده ساخت مسکن 25 متری را تایید نمی‌کنند و این طرح اجرایی نمی‌شود.

 

مطالبی برای مطالعه بیشتر در همین زمینه

یک پاسخ

  1. سلام تا فحش خواهر و مادر را به آقای وزیر کار و آقای رییسی نگفته ایم . حقوق من که کارگرم وشبها مکان ندارم و خانه به من مجرد نمیدهندوخانه به قیمت وقدرت من پیدا نمیشه . حقوق من کارگر زحمتکش را به اندازه خط فقر 30میلیون تومان باید به من دهند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سرمایه گذاری با سود 40% تضمین شده
محل تبلیغات شما