آخرین اخبار روز: شهریور 21, 1402 (فرمت تاریخ آرشیو روزانه)

بررسی آمار‌ های رشد اقتصادی ایران
اخبار مهم روز

چرا اقتصاد ایران بهره‌وری ندارد؟

ما باید بپذیریم که حکمرانی حاضر، حکمرانی خوبی نیست. به نظر من حکمرانی خوب را می‌توان با آثارش متوجه شد. نتیجه حکمرانی خوب، رفاه مردم، سلامت، توسعه و… خواهد بود.

زمان عرضه خودرو های وارداتی
اخبار مهم روز

گلایه از تعرفه‌های بالا برای تعیین قیمت‌ خودروهای وارداتی

دولت ماه‌هاست وعده واردات خودرو را داده اما هنوز محصولی به دست مردم نرسیده است. حالا نگرانی‌هایی در مورد شیوه تعیین قیمت‌ خودروهای وارداتی وجود دارد و برخی نگران هستند که بسیاری از مردم توان خرید آنها را نداشته باشند.

پرداخت مطالبات گندمکاران
اخبار مهم روز

نیازی به واردات گندم برای تامین نان نداریم

وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه با خرید بیش از ۱۰ میلیون تن گندم تاکنون، نان امسال کشور تامین شده و نیازی به واردات گندم نداریم، گفت: تلاش ما بر تثبیت پایداری خودکفایی در کشور است.

مسکن ۱۷ متری برای مجرد‌ ها
اخبار ویژه

مسکن در تله رکود ساخت و ساز

بازار مسکن یکی از بحرانی‌ترین شرایط خود در دهه‌های اخیر را پشت سر می‌گذارد و این در حالیست که ماه‌هاست آمار درستی از آن منتشر نمی‌شود. از سوی دیگر معاملات نیز در رکود رفته‌اند و مشاوران املاک می‌گویند دیگر کمتر خواهانی برای فایل‌های فروش، در بازار باقی مانده است.

سرنوشت طلای جهانی
اخبار مهم روز

سرنوشت طلای جهانی تغییر می‌کند؟

قیمت طلا امروز(سه‌شنبه- 21 شهریور) در سکون است زیرا سرمایه‌گذاران منتظر انتشار ارقام تورم ایالات‌متحده بودند که می‌تواند دیدگاهی به روز در مورد نرخ‌های بهره پس از توقف گسترده در هفته آینده ارائه کند.