آخرین اخبار روز: شهریور 20, 1402 (فرمت تاریخ آرشیو روزانه)

نارضایتی از بسته‌ های اینترنت نامحدود
اخبار مهم روز

اعلام جزییات اختلال در شبکه اینترنت کشور

شرکت ارتباطات زیرساخت در پی بروز اختلال در شبکه ارتباطی کشور، اعلام‌ کرد: به‌منظور ارتقاء و توسعه ظرفیت شبکه ارتباطات زیرساخت و بر اساس نیازسنجی و طراحی‌های انجام شده قبلی، تجهیزات مورد نیاز تامین و از چند روز گذشته مراحل جایگزینی و ارتقای تجهیزات آغاز شده است.

قیمت اجاره اتاق‌ های مجردی
اخبار مهم روز

ساخت مسکن ۲۵ متری در تهران صحت دارد؟

سخنگوی شهرداری تهران با تکذیب موضوع ساخت مسکن ۲۵متری در پایتخت گفت: براساس قانون، مجوز و پروانه ساخت برای واحدهای مسکونی زیر ۳۵ مترمربع داده نشده و نمی‌شود.

زمان بازگشایی سامانه یکپارچه خودرو
اخبار مهم روز

آغاز فروش خودرو در سامانه یکپارچه

مرحله سوم سامانه یکپارچه فروش خودرو از امروز، 20 شهریور ماه 1402 آغاز شده است. اما چه کسانی می‌توانند در سومین مرحله از این سامانه ثبت‌نام کنند؟

گزارش بورس 20 شهریور 1402
اخبار مهم روز

گزارش بورس امروز 20 شهریور 1402

تمایل معاملات بازار سرمایه در ابتدای امروز عمدتا به سمت منفی دامنه نوسان بود، اما رفته رفته با انتشار اخبار مثبت حول گروه خودرو، سرمایه‌گذاران این گروه، شاهد رنج مثبت در سهم‌های خود بودند.

قیمت تخم مرغ ۲۵ بهمن ۱۴۰۲
اخبار ویژه

قیمت هر شانه تخم مرغ چقدر شد؟

رصد بازار نشان می‌دهد در چند روز اخیر، قیمت تخم‌مرغ رشد شدیدی را تجربه کرده است. نرخ‌های فعلی رایج در بازار، رقم واحدی نبوده و در برخی مناطق دیده شده یک شانه ۳۰ عددی تخم مرغ تا مرز ۱۶۰ هزار تومان نیز فروخته شده است.

زمان واریز یارانه جدید
اخبار مهم روز

زمان واریز یارانه شهریور ماه اعلام شد

بنا بر اعلام سازمان هدفمندی یارانه ها؛ یکصد و پنجاه و یکمین مرحله از یارانه نقدی ۳۰۰ – ۴۰۰ هزار تومانی مربوط به شهریورماه ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ به حساب سرپرستان خانوار واریز و قابل برداشت خواهد بود.

کمک به بازار سرمایه
اخبار مهم روز

بدهی دولت به بانک مرکزی به میزان قابل توجهی افزایش داشته است

عبدالناصر همتی گفت: کاهش خالص بدهی بخش دولتی به بانک مرکزی، از شهریور ۱۴۰۰ تا فروردین ۱۴۰۲، به میزان ۱۳۷ همت، به معنای کاهش بدهی دولت به بانک مرکزی نمی‌باشد و نه تنها بدهی دولت به بانک مرکزی کاهش نیافته بلکه بدهی دولت به بانک مرکزی به میزان قابل توجهی، افزایش داشته است.