مقاومت دلار در برابر افزایش قیمت

بنر خرید طلا
خرید طلا و سکه بدون کارمزد و مالیات / فقط ثبت نام کن تا با شما تماس بگیریم
به‌عقیده معامله‌گران سد محکم در برابر افزایش قیمت دلار ۵۰ هزار و ۲۰۰ تومان است که اگر بالای این مرز مقاومتی تثبیت دهد هدف موج صعود کانال ۵۲ هزار تومان را خواهد بود.
پیش‌ بینی قیمت دلار ۲۸ دی ۱۴۰۲

کیان آنلاین اکو ایران نوشت: معامله‌گران می‌گویند قیمت دلار در روز شنبه افزایشی استارت زد، اما در ادامه طلای آبشده با آن همراهی نکرد و کاهشی شد. قیمت دلار هرات در روز شنبه ۴۹ هزار و ۶۵۰ تومان شروع به کارکرد و با افزایش به بالای مرز مقاومتش رسید. بیشترین قیمتی که دلار هرات در روز شنبه دید ۴۹ هزار و ۹۰۰ تومان بود که در نیمه اول به آن رسید و در ادامه، یعنی نیمه دوم روز، کاهشی شد و به نرخ ابتدای صبح برگشت.
گروهی از فعالان بازار کاهش روز شنبه را به گپ جامانده در چارت ربط می‌دادند. این دسته تصور می‌کنند پس از پرشدن امکان افزایش در بازار وجود دارد. این دسته برای صحت صحبت‌های خود به قیمت درهم امارت اشاره داشتند که در معاملات شنبه در ۱۳ هزار و ۷۴۰ تومان بسته شد. با این نرخ، قیمتِ دلاریِ درهم ۵۰ هزار و ۴۲۵ تومان برآورد می‌شود.

پس از کاهش قیمت دلار در نیمه دوم عده‌ای از معامله‌گران معتقد بودند اگر قیمت دلار دو ساعت بالای ۴۹ هزار و ۷۰۰ تومان تثبیت دهد در پشت‌ِخط می‌تواند وارد کانال ۵۰ هزار تومان شود. اما این اتفاق نیفتاد و قیمت دلار هرات در پشتِ‌خط شنبه در ۴۹ هزار و ۶۸۰ تومان بسته شد.

به‌عقیده معامله‌گران سد محکم در برابر افزایش قیمت دلار ۵۰ هزار و ۲۰۰ تومان است که اگر بالای این مرز مقاومتی تثبیت دهد هدف موج صعود کانال ۵۲ هزار تومان را خواهد بود. گروهی از معامله‌گران هم معتقدند این بالاهایِ قیمت دلار برای تکمیل الگو در چارت هستند و در نهایت سرنوشت قیمت دلار همراه با نزول خواهد بود.

معامله‌گران فنی در بازار معتقدند قیمت دلار خط روند نزول را در چارت شکسته و اگر این شکست در بازار جعلی نباشد، موج صعود شروع شده است. اگر قیمت دلار امروز در بالای مرز مقاومت ۴۹ هزار و ۸۰۰ تومان تثبیت دهد، می‌شود گفت شکست خط نزول فیک نیست. در این صورت اولین مقاومت دلار ۵۰ هزار و ۲۰۰ تومان خواهد بود.

 

مطالبی برای مطالعه بیشتر در همین زمینه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سرمایه گذاری با سود 40% تضمین شده
محل تبلیغات شما