ساعت ساتنا و پایا تغییر کرد

بنر خرید طلا
خرید طلا و سکه بدون کارمزد و مالیات / فقط ثبت نام کن تا با شما تماس بگیریم
بانک مرکزی اعلام کرد: ساعات کاری سامانه‌های ساتنا و پایا در راستای تغییر ساعت کاری ادارات و شعب بانک‌ها اعلام شد.
ساعت ساتنا و پایا
کیان آنلاین- ایلنا نوشت؛ بانک مرکزی اعلام کرد: ساعات کاری سامانه‌های ساتنا و پایا در راستای تغییر ساعت کاری ادارات و شعب بانک‌ها اعلام شد.

بانک مرکزی، در خصوص تغییر ساعات کاری سامانه‌های ساتنا و پایا به دلیل تغییر ساعات کاری شبکه بانکی کشور تا نیمه شهریور ماه سال جاری و با توجه به بازگشت ساعات کاری ادارات و شعب به وضعیت پیش از ابلاغ نامه موصوف، بدین وسیله ساعات کاری سامانه های مزبور از روز شنبه ۱۸ شهریور ماه به شرح جدول زیر اعلام می شود:

تغییر ساعات کاری ساتنا و پایا
ساعت ساتنا و پایا

سامانه ساتنا یکی از محصولات بانکداری نوین که امکان واریز کردن و انتقال وجه را به شکل آنلاین و عدم نیاز به مراجعه حضوری به بانک برای مشتری فراهم می‌کند. ساتنا (مخفف سامانه تسویه ناخالص آنی) به مشتریان یک بانک اجازه می‌دهد که با مراجعه به یکی از شعب همان بانک، بتوانند هرگونه حواله را همان روز به هر حسابی در بانک‌های دیگر واریز نمایند. می‌توان گفت ساتنا یک جایگزین مناسب برای چک رمزدار بین بانکی است که نیازی به استفاده از ابزار‌های سنتی کاغذی ندارد و از طریق فناوری ارتباطات الکترونیک صورت می‌پذیرد.

هر دستور پرداختی که در سامانه ساتنا صادر می‌شود یک شماره ۱۶ رقمی یکتا دریافت می‌کند. امکان ندارد این کد یکتا در تمام شبکه بانکی کشور تکرار شود. پرداخت و انتقال وجه در سامانه ساتنا محدود به هیچ نوع حساب بانکی‌ای نیست. به این معنا که همه انواع حساب‌های جاری، پس انداز و همچنین کوتاه مدت، می‌توانند از سامانه ساتنا استفاده کنند.

مطالبی برای مطالعه بیشتر در همین زمینه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سرمایه گذاری با سود 40% تضمین شده
محل تبلیغات شما