آخرین اخبار روز: شهریور 12, 1402 (فرمت تاریخ آرشیو روزانه)

 اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد
اخبار مهم روز

اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲

 نتایج کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته ۱۴۰۲ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت.در این آزمون تعداد ۴۷۱ هزار و ۵۲۸ نفر شرکت کرده بودند

اقدام عجیب بانک ها
اخبار مهم روز

تا چه مبلغی وام نیاز به ضامن ندارد؟

سخنگوی دولت با اشاره به اینکه وام‌های خرد زیر ۱۰۰ میلیون نیاز به ضامن ندارد، گفت: اگر برای چنین وام‌هایی بانک‌ها ضامن خواستند، مشکل را به معاونت نظارت بانک مرکزی گزارش دهید.

سیاست های ارزی دولت
اخبار ویژه

سیاست‌های ارزی دولت برای تثبیت بازار ارز و مهار تورم

بانک مرکزی از ابتدای امسال مجموعه اقدماتی را در حوزه مهار تورم و ثبات‌بخشی و پیش‌بینی‌پذیر شدن اقتصاد برای فعالان اقتصادی با محوریت کنترل نرخ ارز‌،‌ ابلاغ دستورالعمل‌های تسهیلات بانکی‌، کنترل اضافه برداشت بانک‌ها از منابع بانک مرکزی و اصلاح روابط‌ دولت با بانک مرکزی در دستور کار قرار داد که اثر آن ثبات بازار ارز بود‌.

قیمت محصولات کرمان موتور
اخبار مهم روز

قیمت محصولات کرمان موتور در سامانه یکپارچه خودرو

کرمان موتور در دور دوم فروش سامانه یکپارچه خودرو به همراه مدیران خودرو حاضر شد، این شرکت دو کراس‌اوور و دو سدان را به عنوان محصولات خود در این سامانه عرضه کرد. اما قیمت محصولات کرمان موتور در این سامانه چقدر بود؟

پایان بورس 9 آبان 1402
اخبار مهم روز

گزارش بورس امروز 12 شهریور 1402

بررسی روند بورس امروز نشان می‌دهد که شاخص کل پس از نزول حداقلی در ابتدای معاملات، به روند صعودی خود بازگشت و توانست بیش از 6 هزار واحد دیگر به ارتفاع خود بیفزاید.