راهنمای خرید خانه در امریکا

بنر خرید طلا
خرید طلا و سکه بدون کارمزد و مالیات / فقط ثبت نام کن تا با شما تماس بگیریم
افراد برای خرید خانه در آمریکا هیچ محدودیتی ندارند و تنها با داشتن ویزای توریستی یا انواع دیگری از ویزا می‌توانند خرید ملک در این کشور را انجام دهند. در ادامه با هم به بررسی راهنمای خرید خانه در امریکا می‌پردازیم. 
راهنمای خرید خانه در امریکا

افراد برای خرید خانه در آمریکا هیچ محدودیتی ندارند و تنها با داشتن ویزای توریستی یا انواع دیگری از ویزا می‌توانند خرید ملک در این کشور را انجام دهند. در ادامه با هم به بررسی راهنمای خرید خانه در امریکا می‌پردازیم.

به گزارش تحریریه کیان آنلاین: یکی از راه‌های مهاجرت به آمریکا از طریق سرمایه‌گذاری در خرید ملک است. در برخی کشورها، خرید ملک منجر به دریافت اقامت دائم آن کشور می‌شود، اما خرید ملک در آمریکا راهی برای دریافت اقامت این کشور نیست.

افراد برای خرید خانه در آمریکا هیچ محدودیتی ندارند و تنها با داشتن ویزای توریستی یا انواع دیگری از ویزا می‌توانند خرید ملک در این کشور را انجام دهند. در ادامه با هم به بررسی راهنمای خرید خانه در امریکا می‌پردازیم.

مراحل قانونی

برای انجام این فرایند، مراحل قانونی وجود دارد که برای افراد استفاده کننده از تسهیلات بانکی، این فرایند 25 تا 30 روز و برای افرادی که از تسهیلات بانکی استفاده نمی‌کنند، تنها 7 روز به طول می‌انجامد.

همچنین، افرادی که در آمریکا خانه خریداری می‌کنند، باید سالیانه مالیات پرداخت کنند و نرخ افزایش سود در زمینه خرید ملک، در شهرهای مختلف این کشور متفاوت است.

برای خرید ملک در آمریکا، متقاضیان باید در ابتدا خانه‌ای را اجاره کرده و پس از انجام تحقیقات لازم، به خرید خانه اقدام نمایند. وب‌سایت‌های مختلفی نیز در پیدا کردن مناسب‌ترین و ارزان‌ترین خانه در شهرهای مختلف آمریکا به افراد کمک می‌کنند.

بااین‌حال، لازم به ذکر است که خرید ملک در آمریکا فرایند چندان سودآوری نیست و بهتر است متقاضیان انجام این کار، روش‌های دیگر سرمایه‌گذاری را نیز بررسی نمایند.

شرایط لازم برای خرید ملک در آمریکا

افراد متقاضی خرید ملک در آمریکا باید با شرایطی مطابقت داشته باشند. در این کشور، هیچ محدودیتی برای خرید خانه توسط افراد خارجی وجود ندارد و برای خرید ملک در آمریکا، نیازی به گرین کارت یا شهروندی آمریکا نیست.

افرادی که با ویزای توریستی و یا انواع دیگری از ویزا وارد کشور آمریکا می‌شوند، می‌توانند جهت خرید ملک در آمریکا اقدام نمایند و تا 6 ماه حق اقامت در خاک این کشور را دارند. مدارک لازم برای انجام این فرایند شامل:

  • گذرنامه معتبر
  • ویزای آمریکا
  • شماره مالیات بر درآمد خریدار
  • کارت شناسایی عکس‌دار

همچنین، افراد خریدار ملک در آمریکا باید توانایی پرداخت مالیات را داشته باشند. نرخ مالیات در کشور آمریکا معمولاً بین 0% تا 4% از ارزش کل خانه است که باید به‌صورت سالیانه پرداخت شود.

لازم به ذکر است که برای خرید خانه در آمریکا، نیازی به حضور شخص خریدار نیست و وکیل و نماینده قانونی از جانب وی می‌تواند این کار را انجام دهد.

امکان اقامت در آمریکا با خرید ملک

خرید ملک در آمریکا نمی‌تواند مستقیماً راهی برای دریافت اقامت آمریکا باشد. برخی افراد، به اشتباه تصور می‌کنند که با سرمایه‌گذاری در خرید ملک، می‌توانند به گرین کارت و اقامت آمریکا دست یابند.

در حقیقت، خرید ملک در آمریکا فقط می‌تواند امکان سکونت در آن کشور را برای مدت زمان ویزای ورودی فراهم کند و هیچ گونه مجوز اقامتی برای فرد فراهم نمی‌کند.

برای دریافت اقامت آمریکا، فرد باید از طریق راه‌های دیگری اقدام کند. روش‌های مختلفی نظیر اخذ اقامت از طریق کار، تحصیل، سرمایه‌گذاری، تولد، ازدواج و پناهندگی وجود دارد که افراد متقاضی مهاجرت به آمریکا و دریافت اقامت آمریکا می‌توانند از طریق یکی از این روش‌ها اقدام کنند.

به‌عنوان‌مثال، با تحصیل در آمریکا و اخذ پایان‌نامه از یک دانشگاه معتبر، فرد می‌تواند اقامت دائم در آمریکا را دریافت کند. همچنین، با سرمایه‌گذاری در شرکت‌های آمریکایی و یا ایجاد شرکت جدید، فرد می‌تواند اقامت دائم در آمریکا را دریافت کند.

هزینه خرید و اجاره ملک در شهرهای مختلف آمریکا

یکی از مسائلی که برای متقاضیان سرمایه‌گذاری در خرید یا اجاره ملک در کشوری مهم است، هزینه‌های مربوط به آن است. هزینه خرید یا اجاره ملک در هر شهر و ایالت آمریکا می‌تواند متفاوت باشد و بسته به شرایط محله، اندازه و ویژگی‌های خانه، تعداد اتاق‌ها، امکانات و سایر موارد متغیر است.

برای پیدا کردن خانه مناسب، متقاضیان می‌توانند به سایت‌های مربوط به خرید یا اجاره ملک در آمریکا مراجعه کنند و یا با کمک مشاوران مجرب مؤسسات مهاجرتی معتبر، به دنبال ملک مورد نظر خود بگردند.

در حال حاضر، حداقل مبلغ مورد نیاز برای خرید یک خانه در آمریکا که به‌عنوان خانه‌ای ارزان‌قیمت تلقی می‌شود، حدود 257 هزار دلار است.

معرفی چند سایت معتبر خرید و اجاره ملک در آمریکا

برای پیدا کردن خانة مناسب در آمریکا، استفاده از سایت‌های معتبر خرید و اجاره ملک می‌تواند کمک خوبی برای متقاضیان باشد.

با مراجعه به این سایت‌ها، افراد می‌توانند اطلاعات ویژگی‌ها، شرایط و قیمت‌های مختلف خانه‌ها را مطالعه کرده و خانة مورد نظر خود را پیدا کنند. در زیر چند سایت معتبر خرید و اجاره ملک در آمریکا را ذکر کرده‌ایم که عبارت‌اند از:

 

مطالبی برای مطالعه بیشتر در همین زمینه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سرمایه گذاری با سود 40% تضمین شده
محل تبلیغات شما