تحویل ۳ هزار و ۷۳۵ واحد روستایی در گیلان

بنر خرید طلا
خرید طلا و سکه بدون کارمزد و مالیات / فقط ثبت نام کن تا با شما تماس بگیریم
مدیرکل بنیاد مسکن گیلان با بیان اینکه ۳ هزار و ۷۳۵ واحد روستایی در استان به بهره‌برداری رسید، گفت:در هفته دولت امسال، ۳۸ پروژه طرح هادی روستایی در گیلان نیز به بهره‌برداری می‌رسد.
تحویل واحد روستایی در گیلان

به گزارش کیان آنلاین، حامد دائمی، مدیرکل بنیاد مسکن گیلان، در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران، اعلام کرد: این نهاد در تطابق با سیاست‌ها و منویات انقلاب اسلامی در مناطق مختلف روستایی و شهری فعالیت می‌کند و تاکنون ۹ هزار واحد مسکن روستایی در گیلان ساخته شده است.

دائمی تصریح کرد: بیش از ۱۲ هزار ۵۳۲ متقاضی واجد شرایط مسکن روستایی در گیلان شناسایی شده و بیش از ۸ هزار نفر با بانک‌ها قرارداد منعقد کردند.

وی اعلام کرد: تا کنون ۱۳۲۱ واحد مسکن روستایی با اعتباری بالغ بر ۵۶۷ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده و بیش از ۳۷۳۵ واحد دیگر در دست اجرا قرار دارد.

بنیاد مسکن گیلان با بیان اینکه این بنیاد در حوزه مسکن شهری نیز فعالیت دارد، تصریح کرد: بیش از ۱۸۰۰ واحد مسکونی در شهرهای کوچک گیلان در حال احداث است و  اجرای پروژه طرح هادی روستایی از مأموریت‌های مهم این نهاد به شمار می‌رود.

دائمی از اجرای حدود ۵۰۰ پروژه طرح هادی روستایی در دو سال گذشته خبر داد و گفت: با اعتبار ۷۳۴ میلیارد تومان، این پروژه‌ها به اجرا درآمده و شاخص اجرای طرح هادی به ۵۲ درصد افزایش یافته و بازنگری طرح هادی نیز در حدود ۳۷۰ روستا در گیلان با اعتباری بالغ بر ۴۲ میلیارد تومان انجام شد.

دائمی اعلام کرد: تاکنون ۱۶۲ هزار جلد سند روستایی در گیلان صادر شده و تعیین تکلیف عرصه‌های ملی نیز در حال اجرا است.

وی خاطرنشان کرد: بنیاد مسکن گیلان در ساخت مسکن محرومین نیز فعالیت دارد و تاکنون حدود ۵ هزار واحد مسکونی برای محرومین ساخته و ۲۷۲۸ واحد از آن به مرحله بهره‌برداری رسید و از حساب ۱۰۰ حضرت امام نیز به واجدین شرایط مبلغ ۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیارد تومان پرداخت شد.

مطالبی برای مطالعه بیشتر در همین زمینه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سرمایه گذاری با سود 40% تضمین شده
محل تبلیغات شما